• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Tijdsindicatie Scout

Zou graag een tijdsindicatie zien als ik met me muis over een te verkennen gedeelte beweeg.

Het is natuurlijk erg jammer / lastig als de scout net klaar is na dat je moet gaan werken/slapen, of ergens halverwege.

Met een tijdsindicatie kan je dus je scout beter plannen zodat hij klaar is in de tijd dat je thuis bent.
als je scout bezig is is er ook een popup, dezelfe pupup kan gebruikt worden om de te scouten tijd te laten zien.

Zoiets als dit dus:
suggestie scoutII.jpg
 

DeletedUser

Guest
Heel erg goed idee CrazyWizard, voorkomt ook onaangename verrassingen :oops:
 

DeletedUser

Guest
dat zou wel een perfect idee zijn, geen verrassingen meer over hoelang je verkenner er nu weer over zal doen
 

DeletedUser

Guest
wat is het wat je wilt weten dan ??:) had die post wel gelezen, maar heb totaal geen idee wat je bedoelt haha
 
Zod
wat is het wat je wilt weten dan ??:) had die post wel gelezen, maar heb totaal geen idee wat je bedoelt haha

Zodra je een provincie gaat verkennen, noteer je het bedrag dat het kost, de tijd die het duurt op te verkennen, en in welk hoofdstuk je zit (onderzoeksmenu is opgedeeld in 6 hoofdstukken, het eerste onderzoek van het hoofdstuk de verkenner moet afgerond zijn, anders geld het oude hoofdstuk)

deze post je en die verwerk ik in de tabel
 

DeletedUser

Guest
Er val toch niet veel te plannen. Je wil toch naar de bonusprovincies toe werken, en niet zomaar wat verkennen omdat het goed uit komt met je tijd. En veel keuze heb je sowieso niet: 1 dag 17u, 1 dag 23 u of 2 dagen 3 uur komt in de praktijk altijd neer op 2 dagen.
 
Ik zou zeggen juist wel, je zou de 1 dag 17 uur kunnen combineren met 2 dagen 3 uur (en nog z'n iets langere) om ongeveer rond dezelfde tijd klaar te zijn. en dus binnen je "speeltijd" te laten vallen.
als ik nu in het weekend 2 lange onderzoeken pak en maandag ochtend weer dan zit ik de rest van de week mooi tussen 16:00 en 24:00 uur, met een uitloop naar de ochtend voor einde week.

Het zal idd niet altijd helpen maar kan je toch af en toe een extra dag opleveren.

Daarnaast zeker in het sub 1 dag gebied is de tijd weten zeer interessant.
Hoe verder je richting het einde komt hoe minder je er idd aan hebt. behalve rond de 1 dag en rond de 2 dagen grens.
 

DeletedUser855

Guest
Strak plan! In combinatie met die 2e aan te schaffen scout dan he? P
 
Bovenaan