• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

Op het betaforum kwam ik dit plaatje tegen en ik denk dat ik daar mee begin.
Bekijk bijlage 4464

En mocht dat echt niet voldoende zijn dan heb ik dit ontwerp gemaakt, passend in een blok van 6x6 uitbreidingen met 5 academies en 4 van de andere.
Bekijk bijlage 4465
Maar ik hoop dat dat niet nodig is. Je kunt de afbeeldingen natuurlijk ook omdraaien.

die eerste ziet er inderdaad mooi uit, ik zou wel aanraden om in het begin zo veel mogelijk academies te zetten (8 dus) en dan later weg te doen, je hebt wel heel wat van die ideëen en werkkrachten nodig voor je de andere rasgoederen kan zetten
 

DeletedUser3890

Guest
Elvenar.png


Ik heb deze uit het filmpje van Inno.
 

DeletedUser2989

Guest
De populatie komt vrij, maar de munten en voorraden blijven er inzitten. Dat zag ik toen ik een werkplaats teleporteerde. Bij een woonhuis zal je populatie dan inderdaad afnemen. Een fabriek zal hetzelfde zijn als werkplaats: populatie komt bij teleporteren vrij.
Dat betekent dan ook dat als je hem vanuit je inventaris weer terug zet in je stad je wel de benodigde populatie beschikbaar moet hebben, want die moet er dan dus weer in.

Wat je bedoelt met een fabriek recyclen in de academie, snap ik niet. Daar kun je toch alleen andere gebouwen handwerken?

Ik heb zonet T1 fabrieken en werkplaatsen naar de inventaris geteleporteerd. De populatie komt inderdaad vrij, dat is super. Die is nu inzetbaar voor andere dingen. Ik ben nog benieuwd hoe het gaat als ik een woongebouw teleporteer. Fabriek recyclen in de aca is niet nodig nu de pop terugkomt. Ik ging ervan uit dat alle gebouwen uit de inventaris in de magsiche cademie afgebroken kunnen worden, maar ik weet niet of dat kan, is even met de verbreek optie uitproberen.
 
Ik heb zonet T1 fabrieken en werkplaatsen naar de inventaris geteleporteerd. De populatie komt inderdaad vrij, dat is super. Die is nu inzetbaar voor andere dingen. Ik ben nog benieuwd hoe het gaat als ik een woongebouw teleporteer. Fabriek recyclen in de aca is niet nodig nu de pop terugkomt. Ik ging ervan uit dat alle gebouwen uit de inventaris in de magsiche cademie afgebroken kunnen worden, maar ik weet niet of dat kan, is even met de verbreek optie uitproberen.

Ja dat kan,

Ik ga maar voor een beetje productie, geen zin me halve stad te porteren, even in het begin door de zure appel doorbijten tot ik me portaalspreuken kan gaan inzetten.
Meer dan genoeg voor het hoofdstuk alleen die benodigde normale rasproducties in de eerste helft van de onderzoeksboom zullen me tegenhouden
 

DeletedUser2578

Guest
Weet mss iemand of er ergens een lijst met alle opdrachten van hoofdstuk 15 (XV) bestaat? Ik heb op Gems gezocht maar daar is ook nog geen spoiler te zien.
 
Weet mss iemand of er ergens een lijst met alle opdrachten van hoofdstuk 15 (XV) bestaat? Ik heb op Gems gezocht maar daar is ook nog geen spoiler te zien.

Volgens mij is er nog geen lijst. Na verkenner komt train troepen dan besteed 10 KP dan koop 8 KP en dan onderzoek raadzaal. Gaat nog wel even duren voor ik verder ben. lol.
 

DeletedUser2578

Guest
Volgens mij is er nog geen lijst. Na verkenner komt train troepen dan besteed 10 KP dan koop 8 KP en dan onderzoek raadzaal. Gaat nog wel even duren voor ik verder ben. lol.
Ja die KP's -opdrachten heb ik gehad en ben nu bij het onderzoek van de raadzaal. Is er wel een lijst of wordt het random opdrachten? lol met Elvenar weet je het maar nooit :)
 
Bovenaan