• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

suggestie voor de chat

DeletedUser

Guest
Het zou leuk zijn als er in de chat ook een optie komt om ASCII-art te kunnen gebruiken, daar dit al in veel spel chats voorkomt.

daarbij is het op die manier minder saai als je met elkander communiceert
voorbeeld als iemand jarig is een taartje sturen, of voor een smiley meer dan een dubbele punt met een komma.
gewoon leuke tekeningen om wat meer expressie te geven, dit houd het spel leuker zeker binnen een gilde.

Groetjes
Amerantine

DeletedUser3

Guest
Dank je voor je idee. Klinkt inderdaad als iets wat relatief eenvoudig zou moeten zijn zonder dat het de balans van het spel zou verstoren.

DeletedUser

Guest
ik ben benieuwd of het idee in uitvoer wordt gebracht of al is :), inmiddels heb ik wel een klein probleempje met de chat weet niet of er meer zijn,
de typ cursor (lijn) gaat vaak over in de letters waardoor je soms niet kan zien wat je typt, mogelijk door een update van het spel

Groetjes
Amerantine

DeletedUser671

Guest
Emoticons zouden een mooie toevoeging zijn. Daarnaast vind ik het soms wel onhandig dat je, zodra het een iets langere zin is, niet je hele reactie kan zien tijden het typen. Als je halverwege iets wilt aanpassen is het ontbreken van overzicht onhandig.

DeletedUser

Guest
ik ben benieuwd of het idee in uitvoer wordt gebracht of al is :), inmiddels heb ik wel een klein probleempje met de chat weet niet of er meer zijn,
de typ cursor (lijn) gaat vaak over in de letters waardoor je soms niet kan zien wat je typt, mogelijk door een update van het spel

Groetjes
Amerantine

Probleem heb ik ook nog steeds, gebeurt vooral als je in je tekst iets wilt corrigeren

DeletedUser

Guest
Emoticons zouden een mooie toevoeging zijn. Daarnaast vind ik het soms wel onhandig dat je, zodra het een iets langere zin is, niet je hele reactie kan zien tijden het typen. Als je halverwege iets wilt aanpassen is het ontbreken van overzicht onhandig.

lol, raak steeds de draad van mijn zin kwijt in dat kleine vakje. Niet erg bevorderlijk voor grammaticaal correctie zinnen ;)

DeletedUser

Guest
Emoti lijken mij ook wel heel leuk en inderdaad het tekstvakje om te typen is wel heel klein, mss idee, als je tekst groter wordt het vakje dan groter te laten worden.

DeletedUser515

Guest
Hmm wel raar dat ruim 3 mnd geleden een voorstel wordt gedaan en er geen terugkoppeling is over de vordering.

DeletedUser

Guest
Dat valt wel mee akita. Onze moderators zijn geen programma makers en zoals op diverse fora al te vinden is blijken de designers druk te zijn met andere nieuwe ontwikkelingen. Dit wordt waarschijnlijk ergens in het traject gezet als het goed genoeg blijkt te zijn maar daar zullen onze mods ook pas van horen op het moment dat het in een nieuwe versie wordt aangekondigd.

DeletedUser68

Guest
Ik vermoed dat er sommige moderators de gezegde s moderators of alleen de community managers.
toegang hebben tot een test server daar testen ze dingen op en komen ook de foto,s vandaan.
Dat kon ik vroeger ook

DeletedUser1023

Guest
Ik zou het ook leuk vinden als je meerdere, dan alleen je buren, in de chatroom iets kan vertellen en/of vragen. Ik heb ook het spel FoE gespeeld en daar kon dit wel. Dus......?????

DeletedUser3

Guest
Dit verzoek is al ingediend. De exacte status ervan kon ik zo niet vinden.

DeletedUser579

Guest
wat ook handig zou zijn dat de broederschap chat berichten voor de aartsmagier en magiër die een week kunnen terug lezen

zodat ze het terug kunnen lezen als er wat is
wat niet door de beugels kan of dergelijke dingen

Bovenaan