• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

stads uitbrieding diamanten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
228000
238500
249000
259500
2610000
1575029737014.png

Zelfs met jullie zo gezegde black friday aanbieding is de prijs voor een enkele stadsuitbreiding veels te duur dus het is geen aanbieding net als mediamarkt
Het komt nog steeds neer op 50 euro per stuk. Ik zal ik het nooit van me leven voor die prijs doen.
Als inno geld wil verdienen dat is leuk maar met goedkoper raak je er veel meer kwijt.
Net als de magische werkplekken en huisjes die hebben vaste prijs maak elke stadsuitbreiding rond de 10 euro max 15 euro en iedereen gaat ze rustig kopen.
Nu zullen het er niet veel zijn
 
Je had toch niet het idee dat Inno dat niet al lang weet wel? Ze zullen ongetwijfeld monitoren wat er zoal met dias gekocht en niet gekocht wordt.

Het feit dat ze vasthouden aan deze prijs kan 2 dingen betekenen:
- Ofwel het aantal mensen wat een uitbreiding toch koopt is vele malen hoger dan je denkt, danwel
- ze hebben niet zo heel graag dat iedereen uitbreidingen koopt, het moet exclusief blijven.

welke het echt is, weet alleen Inno
 

DeletedUser68

Guest
Dan niet komen met het oplichters trucje het is blackfriday aanbieding het is net zo duur dus oplichting :cool::cool: er zijn geen extra diamanten in de aanbieding
meer het idee om zieltjes te vinden die er in trappen .
Nou het mag van mij exclusief blijven er mogen 1000 spelers boven me staan het blijft een feit het is te duur dus helaas.
En zo leuk is het spel nu ook niet meer zoals in het begin. Dat je echt bezig was.
nu speel je 4 maanden per jaar maximaal. En de rest is doodsaai klikken op je fabriekjes goederen boven de 50 miljoen meer dan 150 runes waar ook niks mee gedaan kan worden. En dan proberen ze de mediamarkt trucjes ook nog is . net K3 blub blub ik ben een vis
 

DeletedUser68

Guest
Zoals de screenshot laat zien
Black friday deal
En klagen helpt niks heb ik van geleerd waarheid laten zien aan anderen wel.
Oplichting bovenwater brengen .
 
Beetje vreemde manier van klagen,

Als ik een koelkast koop en ik krijg er als aanbieding een gratis telefoon bij dan is dat een aanbieding.
Nu kan het zijn dat ik helemaal geen intresse heb in die telefoon, maar gaan klagen dat ik ben opgelicht omdat ik er geen televisie bij krijg is een beetje vreemd vind je niet?
 

DeletedUser68

Guest
het is nog steeds geen black friday of geen enkele aanbieding
het is een normale aanbieding die normaal voor de zelfde prijs word aangeboden
niks extra geen telefoon of koelkast

er word geattendeerd dat het een aanbieding is dat is het niet heel simpel
maar ja oplichting hoort erbij dit is de normale aanbieding zonder tv of koelkast maar de zaterdag deal
1575069574860.png
 

DeletedUser68

Guest
we zullen straks is kijken naar de white sunday aanbieding
Maar het zal geen verrrassing worden als dat dezelfde aanbieding is als de o zo speciale black friday aanbieding
zo ja is het 100 % misleiding
 

DeletedUser224

Guest
Ach Mike,

hier druk om maken heeft toch geen zin? Hoelang is Inno al niet verkeerd bezig? Volgens mij vanaf dag 1.
Gewoon spelen, verstand op 0, en je verder nergens aan storen zou ik zeggen. En mochten er mensen in trappen, so be it ;)
Maar af en toe de knuppel in het hoenderhok gooien kan geen kwaad:D
 

Deleted User - 370874

Guest
Black Friday staat voor aanbiedingen, en aanbiedingen hebben we gehad.
Nu kan het zijn dat je liever andere aanbiedingen zou hebben gezien maar dat neemt niet weg dat er aanbiedingen waren.

Nu komt het voor dat we wel eens horen van hele grote discounts in america, een winkel die 1 pallet met dure artikelen bijna gratis weggeven om maar zoveel mogelijk klanten de winkel in te lokken.
Of webwinkels die hun artikelen die op de nominatie staan om vernietigt te worden omdat ze toch niet worden verkocht met een hele grote korting aan te bieden in de hoop dat iemand er dan toch nog in trapt.

Maar over het algemeen zijn het gewoon aanbiedingen en kortingen die je vaker in een jaar aantreft. alleen dan een hele hoop tegelijkertijd.

Gisteren met black friday hebben we dat ook enkele aanbiedingen gehad waarbij je o.a bij een aankoop van diamanten ook nog als aanbieding kennispunten en restauratiespreuken krijgt.
Bij een normale aankoop van diamanten krijg je deze niet, en is het dus wel degelijk een aanbieding en geen misleiding.

Aangezien dit topic enkel een klacht is die ongefundeerd is, en niet constructief iets toevoegt aan een discussie zullen we deze bij deze dan ook sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan