• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Totaalbeeld voor Stads- en Wereldbeeld (weergave).

DeletedUser2737

Guest
Ik zou het leuk vinden om een totaalbeeld te krijgen van mijn stad en van mijn wereldmap, nu kan je enkel wat in- en uitzoomen en krijg je geen volledig beeld ... misschien een idee om bij een van de volgende updates toe te passen.
 
Het detail niveau van je stad is een aantal ordes hoger dan het kleine 6-hoekje van een provincie. Als je een provincie gelijk zou trekken krijg je eindeloos grote vlaktes "niets" (nou ja, bijna niets, elke provincie bevat wel iets).

Als je al dat "niets" moet vullen met leuke interessante inhoud, dan heb je een legertje programmeurs en tekenaars nodig wat meer kost dan wat Inno verdient met het spel. Ik denk dat zelfs als ze dat geld zouden hebben, ze het liever aan nuttige inhoud besteden dan aan decoratie van lege ruimte.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik zou het leuk vinden om een totaalbeeld te krijgen van mijn stad en van mijn wereldmap, nu kan je enkel wat in- en uitzoomen en krijg je geen volledig beeld ... misschien een idee om bij een van de volgende updates toe te passen.

Bedankt voor je idee, zou je dit idee willen uitwerken volgens de werkwijze.
 

DeletedUser1427

Guest
@Elvenpaul, mocht het idee niet uitgewerkt worden volgens de werkwijze voor 13-02-2018 zal dit idee worden afgewezen en verplaatst worden naar het archief.
 

DeletedUser1888

Guest
Ik ben voor het verder kunnen uitzoomen bij stad en wereldmap.

Stad
Verder uit kunnen zoomen bij je stad (en de stadjes die je bezoekt) zodat je een totaaloverzicht krijgt, is mij ook welkom.
Behalve dat het mij leuk lijkt om mijn hele stadje op het scherm te kunnen bekijken, zie ik ook nuttige kanten:
- Een totaalbeeld maakt het overzichtelijk. Het helpt bij herindeling.
- Het slepen van gebouwen van de ene kant naar de andere wordt eenvoudiger.

Map
Hoewel ik dit iets minder noodzakelijk vind, zie ik ook hierin een waardevolle aanwinst. Helemaal uitzoomen zal wellicht ondoenlijk zijn, maar een beter zicht op je verkende gebieden, lijkt mij prettig. Je kunt dan wat sneller naar de rand om te zien welke gebieden je wilt en kunt verkennen.
 
Bovenaan