• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel: groothandel wordt steeds duurder, hoe wordt dit opgelost?

DeletedUser2278

Guest
Dan is het bij toch anders dan bij mij, want ik had royaal hamertjes en munten, dus 2x overal van gekocht juist om uit te proberen.

Vreemd.
Even voor de duidelijkheid: Heb je hetzelfde goed
  • twee keer met hamertjes gekocht en twee keer met munten, dus samen vier keer,
  • of één keer hamertjes en één keer munten, samen twee keer?
In het laatste geval zou het kloppen, want dan is elke prijs maar één stap omhoog gegaan.
 

DeletedUser1427

Guest
De kosten van de goederen bij de groothandelaar worden altijd met 50% vergroot ten aanzien van de basiswaarde (eerste koop).
Voor mij is de eerste koop bijvoorbeeld in munten 242 000 voor mijn eerste tier goederen in de groothandelaar (marmer en staal). de berekening die je kunt maken is dan als volgt:

eerste koop: 242 000
tweede koop: 242 000 X 1,50 =
derde koop: 242 000 X 2 =
vierde koop: 242 000 X 2,50 =
vijfde koop: 242 000 X 3 =
etc...

Elke dag om 00:00 wordt deze begin stand weer op 1 gezet, mocht ik bv 5 keer gekocht hebben met het goed dan wordt deze weer naar 242 000 gezet. Dit is niet anders voor een ander. Ook goed om te weten, 242 000 mijn begin waarde is gebaseerd op het level van mijn stadhuis (level 27) Mocht je nu bv een level 27 stadhuis bezitten en een lagere aantal kosten hebben, deze kosten groeien aan de hand van je aankopen. voor mij zijn de volgende waarde van toepassing:

242000 munten voor de 1ste tier goederen
24200 voorraden voor de 1ste tier goederen
3025 bonusgoederen voor de 1ste tier goederen

968000 munten voor de 2de tier goederen
96800 voorraden voor de 2de tier goederen
3025 bonusgoederen voor de 2de tier goederen

3456000 munten voor de 3de tier goederen
345600 voorraden voor de 3de tier goederen
2700 bonusgoederen voor de 3de tier goederen

Elke aankoop zal met 50% dus stijgen. om 00:00 wordt deze gereset naar je begin stand.

Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid.
 
Leuke extra info, maar ze snappen hier de basis nog niet eens (mogelijk doordat ze met een bug zitten en de situatie daardoor anders lijkt/is, of ze moeten de cijfers eens 2 dagen op rij noteren). Enige wat ze moesten weten is: "om 00:00 wordt deze gereset naar je begin stand". Bij wie dit niet gebeurt is er iets mis, dus voor hen: "contact support" :D:cool:
 

DeletedUser990

Guest
Dan is het bij toch anders dan bij mij, want ik had royaal hamertjes en munten, dus 2x overal van gekocht juist om uit te proberen. Zijn vannacht bij mij weer gewoon naar de begin fase van gisteren gegaan.

Voor alle duidelijkheid dus met 2x kopen bedoel ik dus 2x hetzelfde goed kopen met hetzelfde betaalmiddel.
 
Bovenaan