• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Spookmeldingen en spookfabrieken

DeletedUser5104

Guest
Spelversie: __ v1.119.5-(dc6518d) - html5 (2020-12-22 12:30)
Spelwereld: __Arendylll
Flash of HTML5: __HTML5
Flash Speler versie: __nvt
Spelersnaam: __L ily
Mensen of Elfen: __Elf


Browser + versie: __ Chrome Versie 87.0.4280.88
Besturingssysteem: __Windows 10 pro
Schermresolutie: __

Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Huidige Situatie:
Ik krijg om de haverklap spookmeldingen, van mails die er niet blijken te zijn, van nieuwe runenscherven en nieuw te plaatsen gebouwen die ik al lang heb en nieuwe items in mijn inventaris die er helemaal niet zijn.. Deze zijn na vernieuwen van de pagina verdwenen.
Daarbij zijn sinds vanochtend sommige gebouwen soms wel en soms niet zichtbaar. Werkplaatsen staan er na vernieuwen van de pagina wel weer, maar mijn heksenhut is nog steeds onzichtbaar. De zijdefabrieken zijn helemaal spannend. Eerst waren ze onzichtbaar, toen waren ze klaar en hing er zijde boven, die heb ik geoogst en daarna stonden ze in de steigers. Op een gegeven moment had mijn dorp 7 gebouwen in de steigers. Wat ik nu ook doe, de zijdefabrieken gaan van zichtbaar, naar onzichtbaar en/ of in de steigers. Pagina verversen helpt niet. Alle lege plekken die op de afbeelding zichtbaar zouden, zouden een gebouw moeten hebben.
__

Verwachte Situatie:
Alle gebouwen zijn zichtbaar en de spookmeldingen blijven weg.

Reproductiestappen:
1. __ in - en uitloggen


Screenshots van de bug:
spookstad 3.JPG
spookstad 2.JPG
spookstad 1.JPG
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De ontwikkelaars geven aan dat dit komt doordat er ofwel een netwerkvertraging bij ons is, ofwel een netwerkvertraging aan jouw kant zit. We hebben het kunnen reproduceren door de instellingen van het venster op een trage 3G-connectie te zetten.

Dit is helaas niet voor ons op te lossen.
 
Bovenaan