• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: Loopt dit spel op zijn eind voor vergevorderde spelers?

DeletedUser298

Guest
Wat is hier het voordeel van, op deze manier komen er alleen maar meer spelers bij die straks weken moeten wachten op het nieuwe hoofdstuk.
Met het risico dat die ook weer gaan stoppen omdat er bijna niets meer te doen is.
Het toernooi heeft ook z'n beste tijd gehad, daar is ook geen eer meer te behalen met al die push-accounts.
Voor de kp hoef je het ook niet te doen, je kan ze in je wonderen stoppen, maar daar gaat de lol ook gauw vanaf.
Laten ze het nieuwe hoofdstuk er maar in gooien, kan je tenminste weer verder, ook al zal dat niet snel gaan omdat er nog niet zoveel spelers zijn om de speciale goederen mee te verhandelen.
Kan je in ieder geval alvast een kleine voorraad opbouwen voor als er meer spelers bijkomen om mee te handelen ( maar dat zal wel weer niet de bedoeling zijn)
 
Kan je in ieder geval alvast een kleine voorraad opbouwen voor als er meer spelers bijkomen om mee te handelen ( maar dat zal wel weer niet de bedoeling zijn)
een voorraad gaat niet lukken, op die nieuwe goederen zit opnieuw een decay zoals ze ook bij mana en zaden gedaan hebben.

Ik heb ook steeds meer het gevoel dat inno de voeling met hun spelers volledig verloren is, en daardoor is ook het vertrouwen van de spelers in inno weg.
Als voorbeeld: deze reclame voor elvenar zag ik vorige week op skype verschijnen:
IMG_18102017_130355_0.png
Ik vraag me af welk level ik nu ben en waar ik dat mooi plaatje dan kan zien :)
 

DeletedUser1294

Guest
Loopt dit spel op zijn eind voor vergevorderde spelers? Het begint er steeds meer op te lijken.

Wat doe ik hier eigenlijk nog?
Voorraden puilen uit, kp's kosten intussen meer dan 2000k per stuk, want wat moet je anders met al die munten? Manavoorraad staat stabiel op 1200k. Lege ruimte staat al meer dan 2 maanden te wachten op een nieuwe invulling.
En áls er dan wat afleiding komt in de vorm van een evenement, zijn de opdrachten niet meer te doen omdat alles up-to-date is en er gewoon geen mogelijkheden meer zijn om nog confrontaties te doen.
De enige manier om nog bezig te blijven, is door nóg meer grondstoffen te produceren, nóg meer kp's in mijn wonderen te stoppen en de "normale" handel op de markt te ruilen, maar boeiend is dat al lang niet meer.
 

DeletedUser

Guest
@Eleonora0 Heel herkenbaar. Ook ik vraag me af wat ik hier eigenlijk nog doe.
Dat nieuwe hoofdstuk zal heel snel moeten komen én totaal vernieuwd moeten zijn voor mij. Want als ik maanden hebben zitten wachten op uiteindelijk een herhaling van zetten, dan stop ik er acuut mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Eleonora0 Heel herkenbaar. Ook ik vraag me af wat ik hier eigenlijk nog doe.
Dat nieuwe hoofdstuk zal heel snel moeten komen én totaal vernieuwd moeten zijn voor mij. Want als ik maanden hebben zitten wachten op uiteindelijk een herhaling van zetten, dan stop ik er acuut mee
Als er nu 1 ding is waar ik vind dat inno goed in is, is in het uniek maken van elke gastras. Tot nu toe vond ik in elk hoofdstuk wel iets nieuws wat er vorig hoofdstuk nog niet was. of ben ik de enige die dat denkt?
 

DeletedUser1796

Guest
Als er nu 1 ding is waar ik vind dat inno goed in is, is in het uniek maken van elke gastras. Tot nu toe vond ik in elk hoofdstuk wel iets nieuws wat er vorig hoofdstuk nog niet was. of ben ik de enige die dat denkt?
dat is in elk hoofdstuk zodra je met de gastratten begint.
eerst heb je dwergen daarna heb je feeën (alleen zie ik ze nergens vliegen) en dan orken (ben daar bijna benieuwd of ik ze zie) enz :)
 

DeletedUser

Guest
Als er nu 1 ding is waar ik vind dat inno goed in is, is in het uniek maken van elke gastras. Tot nu toe vond ik in elk hoofdstuk wel iets nieuws wat er vorig hoofdstuk nog niet was. of ben ik de enige die dat denkt?

De gastrassen zelf zijn wel uniek qua ontwerp, en er zit gelukkig nog wat variatie in het produceren van gastrasgoederen.
Maar de onderzoeksboom en story quests zijn gewoon een herhaling van zetten en dat vind ik nogal eentonig worden.
 
De gastrassen zelf zijn wel uniek qua ontwerp, en er zit gelukkig nog wat variatie in het produceren van gastrasgoederen.
Maar de onderzoeksboom en story quests zijn gewoon een herhaling van zetten en dat vind ik nogal eentonig worden.
heel herkenbaar, waarom maken ze er niet een tweede satelliet stad aan vast waarbij je met je eigen stad moet samenwerken en ook het uitruilen van andere goederen mogelijk maakt anders dan de 9 nu bekende. Lost ook meteen een probleem van ruimte op en kan je misschien je magazijn eens leeg maken met alle bewaarde gebouwen waar je toch geen plek voor hebt.
 

DeletedUser

Guest
heel herkenbaar, waarom maken ze er niet een tweede satelliet stad aan vast waarbij je met je eigen stad moet samenwerken en ook het uitruilen van andere goederen mogelijk maakt anders dan de 9 nu bekende. Lost ook meteen een probleem van ruimte op en kan je misschien je magazijn eens leeg maken met alle bewaarde gebouwen waar je toch geen plek voor hebt.

@RenatoUno Leuk idee, ik zou zeggen, stel het voor in de categorie "Ideeën en suggesties" ;)
 

DeletedUser1570

Guest
Een satelliet stad zou heel leuk zijn! Als het maar geen Farmville wordt met tien andere steden! :eek:
 
Tweede stadje (over die brug of elders) is toch al voorgesteld en afgewezen in het verleden, net als tijdelijke opslag.
 
5000 inwoners over en 35000 cultuur. Iemand suggestie's om me tijdelijk bezig te houden tot het nieuw ras er aan komt ?
Zit al ff met mijn vingers te draaien. Van elk bonusgoed al 6 fabrieken dus dat moet ook al voldoende zijn.
 

DeletedUser2080

Guest
Goh, mag ik hier zomaar op reageren? Wat geweldig! Het heeft even geduurd voordat ik zo ongeveer nog een post vond die niet was weggejorrist.

quote didi: Ook ik vraag me af wat ik hier eigenlijk nog doe.
Dat nieuwe hoofdstuk zal heel snel moeten komen én totaal vernieuwd moeten zijn voor mij. Want als ik maanden hebben zitten wachten op uiteindelijk een herhaling van zetten, dan stop ik er acuut mee


Dat zou ik erg spijtig vinden. niet alleen ben je n waardevolle speler, maar ook geef je veel informatie en deel je nuttige ideeen. Het is jammer dat dat allemaal niet op prijs wordt gesteld door verschillende individuen. heel spijtig...Maar ik hoop dat je nog blijft spelen.

Wat je ineerste instantie stelde, dat het spelen onmogelijk wordt gemaakt voor grotere/oudere spelers gaat iig volgens mij wel op... niet alleen moet je te lang wachten op een nieuw gastras (het zijn vast luiaards, die leuke beestjes met die lange nageltjes) maar als je kijkt naar het aantal verkenningen en vrije provincies die er voor t laatste event nodig waren, dan klopt het inderdaad. Inno lijkt geen boodschap meer te hebben aan de grotere spelers.
Misschien staat de verdiencapaciteit te laag voor hen...immers als je twee maanden moet wachten op n nieuw hfst dan geef je ook geen geld meer uit aan dias. het lijkt wel of ze het een beetje zat worden. Jammer hoor...
 
Bovenaan