• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Spel extreem traag, onbespeelbaar!

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.60.5-(bfa88ceef) (2018-08-16 8:53)
Spelwereld: Arendyll
Browser + version: Chrome 68.0.3440.106 (Official Build) (64-bit)
Flash Player version: 30.0.0.154 (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise (UK edition)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elf

Sinds vanmorgen is Elvenar extreem traag geworden, tot het punt dat het nu onbespeelbaar is geworden.
Als je een command geeft duurt het bijna 1 minuut voordat dit verwerkt wordt, refresh blijft hangen. Opnieuw opstarten verloopt ook traag en helpt niet.
Alles staat bij mij up-to-date, browsergeschiedenis gewist en voor de zekerheid flash cash ook geleegd, maar het maakt allemaal niets uit

Spelversie: v1.60.5-(bfa88ceef) (2018-08-16 8:53)
Spelwereld: Arendyll
Browser + version: Chrome 68.0.3440.106 (Official Build) (64-bit)
Flash Player version: 30.0.0.154 (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise (UK edition)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elf

Sinds vanmorgen is Elvenar extreem traag geworden, tot het punt dat het nu onbespeelbaar is geworden.
Als je een command geeft duurt het bijna 1 minuut voordat dit verwerkt wordt, refresh blijft hangen. Opnieuw opstarten verloopt ook traag en helpt niet.
Alles staat bij mij up-to-date, browsergeschiedenis gewist en voor de zekerheid flash cash ook geleegd, maar het maakt allemaal niets uit

Ook bij ons in de broederschap, komen op de chat meldingen dat het spel blijft hangen, dacht eerst dat het mijn laptop was. Je kan geen producties aanzetten, en het spel blijft vernieuwen. Kunnen niet in het avontuur, blijft het spel ook hangen. Heel vervelend, hoop dat het vlug wordt opgelost !

DeletedUser2349

Guest
Wijzigingen in het spel / stad worden niet altijd opgeslagen.

DeletedUser1592

Guest
Ik heb de traagheid zelf niet ervaren maar dat wil niet zeggen dat het er niet is. Ik zal een en ander doorgeven en verzoeken hier met spoed naar te kijken.

DeletedUser1592

Guest
Het probleem is vooralsnog verholpen, mochten er toch nog problemen worden ervaren gelieve dan even een ticket aan te maken. Deze melding krijgt de status opgelost en wordt naar de opgeloste bugs verplaatst.

Bovenaan