• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: ervaren meer spelers het vastlopen van het spel.

DeletedUser916

Guest
Hebben jullie ook steeds vaker last van dat Elvenar vastloopt of zoals net, zie ik alleen de paden en wordt de rest niet getoond
 

DeletedUser470

Guest
Misschien even Cache ( browsergeschiedenis) legen in nieuw tabblad CTRL+SHIFT+DEL tegelijk induwen en opnieuw inloggen ..kan helpen :)
 
Heb ik ook al gedaan Lothiriel.
En toch steeds de mail overvol als ik eens kijk. vind ik mail die niet aangegeven staat. daarna steeds 85 mails
Vandaag met opknappen geen hamers bij heel veel leden, terwijl ik zeker weet dat ze wel bij mij geweest zijn.
vanmiddag mijn stad opgeruimd. verplaatsen was lastig.
Na 2 verplaatste gebouwen kon ik de 3de niet meer neerzetten. dus maar weer refresh.
En deze zaken spelen bij meer leden in mijn broederschap.
Zeer ontmoedigend is ook dat 1 lid na vrijspelen van 2 provincies zakte in punten in plaats van er bij te krijgen. (zonder gebouwen te verkopen)
Ik heb het zelf gezien. ik noteer op vaste tijden de standen van mijn broederschap,en leden.
Maar goed. We zullen zien wat er mee gebeurd.
Gr. bless
 

DeletedUser

Guest
Cache ledigen doe je echt niet zomaar voor een spelletje. Dan zijn al je opgeslagen wachtwoorden weg, Google en Microsoft denken opeens dat een vreemde jouw account probeert te hacken, enz...
En het is nog maar 1 keer gebeurd dat het echt hielp om de cache te ledigen.
 

DeletedUser7

Guest
Je kunt er (met Chrome in ieder geval) voor kiezen om slechts een deel van je Cache te legen. Dan kun je alle wachtwoorden behouden.
 
Cache ledigen doe je echt niet zomaar voor een spelletje. Dan zijn al je opgeslagen wachtwoorden weg, Google en Microsoft denken opeens dat een vreemde jouw account probeert te hacken, enz...
En het is nog maar 1 keer gebeurd dat het echt hielp om de cache te ledigen.

bij FF en chrome iig, blijven bij het legen van je cashe je wachtwoorden enz, behouden.
Pas als je zelf aanvinkt dat je je wachtwoorden wil verwijderen worden ze verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
bij FF en chrome iig, blijven bij het legen van je cashe je wachtwoorden enz, behouden.
Pas als je zelf aanvinkt dat je je wachtwoorden wil verwijderen worden ze verwijderd.

Idd bij Firefox ook geen problemen om browser history te legen en wachtwoorden te behouden. Maar vooral de flash cache regelmatig leegmaken, en in combinatie met Firefox ook de cache onder tabje advanced (of de Ned variant daarvan).

Denk er ook aan om van je browser en flash de meest recente versie te gebruiken. Helpt ook enorm om andere problemen te voorkomen ;)
 
Bovenaan