• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

snellere hulp wonderen

dat ga ik dus niet gebruiken want zo word er regelmatig verkeerd gestort in oude wonderen van spelers als spelers gelijkertijd in de wondermail zitten.
ik noteer steeds waar ik de kp's wil en sluit dan de mail eerst en open hem dan terug en klik dan op de naam die onder mij staat want dan pas zie je welke persoon het laast heeft gestort als meerdere spelers gelijk aan het storten zijn in die mail.
 
bij nader inzien is het dan wel makkelijker als ik hem voor de tweede keer open ik dan rechtstreeks naar die speler zijn wonder kan gaan natuurlijk.
dus bekijk het maar als een tip als je zeker wil zijn dat je bij de juiste persoon gaat storten je wonder aangeven in de mail en die dan even sluiten en weer openen en dan bij de speler storten die onder je naam staat.
als je met twee op dezelfde tijd in die mail zit kan het zijn dat die andere speler er staat inplaats van de speler die er stond doen je de mail voor de eerste keer opende.
 
Bovenaan