• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

restauratiespreuken kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3890

Guest
Hallo allemaal,

Op 9 juli had ik (op een 2e account van me ) 25 restauratiespreuken en wilde een deel hiervan gebruiken om 2 wintersterren uit te breiden. Moet kunnen dacht ik. Op het moment dat ik op uitbreiden klik, krijg ik een scherm met de woorden : Niet genoeg middelen.
De winterster ging niet omhoog naar een volgend level.
Nog maar een poging gedaan.
Weer kreeg ik hetzelfde scherm dat ik niet genoeg middelen had.
Ook zag ik dat er 9 spreuken verdwenen.
Na de 2e mislukte poging om uit te breiden zag ik tot mijn schrik dat ik nog maar 7 restauratiespreuken had.

Conclusie : 18 spreuken kwijt en geen enkel gebouw een level omhoog.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ? Of ben ik de enige ?
 

Deleted User - 124539

Guest
Nog nooit zoiets voorgehad, ben je zeker dat de gebouwen geen lvl omhoog zijn gegaan? Anders lijkt dit me een bug, en zou ik support contacteren of een bugreport hier op het forum maken.
 

DeletedUser3890

Guest
Ja ik weet zeker dat het gebouw niet omhoog is gegaan. Ik heb voordien ook nog nooit zo'n scherm gekregen.
En nu dus 2 keer achterelkaar.
Support heb ik contact mee gehad maar heb je niets aan.
 

Deleted User - 370874

Guest
We zouden het erg op prijs stellen als je niet van dergelijke ongefundeerde claims op het forum wilt zetten.
Je hebt netjes een antwoord gehad via support, wij kunnen bijna alles nakijken via logbestanden die zeer uitvoerig en gedetailleerd zijn.

Als spullen op onverklaarbare wijze verdwijnen dan kunnen wij dit op deze manier terug zien.
Bij deze wordt dit topic dan ook gesloten, mocht je nog vragen hebben dan kan je deze verder via support bespreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan