• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

DeletedUser

Guest
@Skogensalva : Als er iets verplaatst of verwijderd zou zijn zie je dat normaal rechtsonder tussen je meldingen staan.
Nee daar kan ik niets van vinden. En ik heb gewoon op "plaats reactie" geklikt en het bericht zien verschijnen in de thread.
Nu achteraf zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik de naam van een BS heb genoemd, maar op zich ben ik netjes gebleven en heb ik niets gezegd dat niet waar is, dus als dat de reden zou zijn van verwijdering vind ik dat wel heel radicaal... Verder was 't vooral een beetje frustratie uiten dat deze grote broederschap(pen) dus inderdaad het (toernooi)spel bederven voor mensen zoals ik, want de prikkel om goed te scoren voor de ranking valt helemaal weg. Plus dat de nepstadjes doen alsof ze "echt" zijn (bv. vragen om cultuur in stadsnaam) en ik dat misleidend vind, m.n. voor nietsvermoedende spelers die hun burenhulp geven maar dat zelf nooit zullen terugkrijgen...
En tot slot vroeg ik me af waarom hier nog altijd niet op is ingegrepen, aangezien dit al zo lang speelt en het niet bepaald volgens de regels lijkt te verlopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ondanks dat ik mij had voorgenomen om mij van commentaren te onthouden, kan ik dit even niet nalaten

De laatste ontwikkelingen in het grote cheater spel (voorheen bekend als Elvenar)

avontuurstad.gif
 

DeletedUser2414

Guest
kan alleen maar medelijden hebben met zulke trieste figuren, stel je irl dan zo weinig voor dan je in een spelletje zoals dit op zo'n manier je prestatiedrang op peil moet houden.
 

DeletedUser

Guest
@Desi

Op 29 juni heb je ons verteld dat je de week daarvoor een gesprek heb gehad met InnoGames mbt push-accounts
zie: Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

Op 12 september heb je ons gemeld dat we nog even geduld moeten hebben "Er is al veel data verzameld. Binnenkort zal er dus zeker een conclusie volgen."
Zie: Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Nu weer 2 maanden later, worden de eerlijke spelers geconfronteerd met het fenomeen BS-avontuur/push-account.

En nog steeds geen "conclusie" te bekennen!

Steeds meer eerlijke spelers worden door deze cheaters benadeeld in rangordepunten (individueel en nu dus ook BS) en nu dus ook prijzen. Het Broederschapsavontuur is een aanfluiting op zo'n manier, want waarom zou je als eerlijke speler je te pletter klikken als je toch buiten de boot valt mbt de betere prijzen. De rondeprijzen zijn niet meer dan een gierige fooi.

En nog steeds geen "conclusie" te bekennen!

Steeds meer eerlijke spelers worden door deze cheaters benadeeld doordat deze cheaters zeer slechte buren zijn (geen handel of 0-sterrenhandel, geen burenhulp). Het aantal push-buren begint bij mij groter te worden dan het aantal eerlijke buren.

En nog steeds geen "conclusie" te bekennen!

Steeds meer eerlijke spelers worden door deze cheaters benadeeld door de cheaters vrijwel alle door hun gewenste OWs naar level 25 hebben gepushed, waardoor ze onevenredig sterker zijn en blijven. De cheaters strijken hun beloningen op van de extreem hoge OWs, de eerlijke spelers worstelen om genoeg legereenheden/goederen bij elkaar te sprokkelen om een toernooi te kunnen voltooien.

En nog steeds geen "conclusie" te bekennen!

Mogen dan nu:
  • na meer dan een jaar vragen om duidelijkheid
  • En na bijna 5 maanden lang te horen gekregen te hebben dat het de hoogste prioriteit heeft voor InnoGames en dat we nog even geduld moeten moeten hebben
eindelijk eens te horen krijgen wat de "conclusie" nu is!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks dat ik mij had voorgenomen om mij van commentaren te onthouden, kan ik dit even niet nalaten

De laatste ontwikkelingen in het grote cheater spel (voorheen bekend als Elvenar)

Dit verbaasd me helemaal niet. Ik had dit eigenlijk ook bij het eerste avontuur verwacht, en vond het al heel verbazend dat die gilde toen zo slecht gescoord heeft.
Het verbaasd me ook niet, want als je het gewend bent om zo veel accounts te spelen om je wonderen te vullen. Dan moet je toch iets doen met die accounts eens al je wonderen op lvl 25 staan. Anders wordt het spel zelf voor iemand met 50+ accounts saai :)
 

DeletedUser2114

Guest
Dit verbaasd me helemaal niet. Ik had dit eigenlijk ook bij het eerste avontuur verwacht, en vond het al heel verbazend dat die gilde toen zo slecht gescoord heeft.
Het verbaasd me ook niet, want als je het gewend bent om zo veel accounts te spelen om je wonderen te vullen. Dan moet je toch iets doen met die accounts eens al je wonderen op lvl 25 staan. Anders wordt het spel zelf voor iemand met 50+ accounts saai :)
Wacht even, denk jij dat al die accounts van die twee broederschappen(ik denk dat iedereen weet welke twee ik bedoel) door 1 speler gespeeld worden? Hahaha, echt niet, die worden gewoon allemaal door andere personen bespeeld. Dan moet je inderdaad wel helemaal gek zijn, als je al die accounts bij gaat houden. De spelers met die stadjes vinden het leuk om toernooien en avonturen te spelen, het groeien willen ze niet. Daarom maken ze van zulke stadjes, het is niet alleen bedoelt om te pushen, maar vooral voor de lol van die spelers. En ze worden allemaal echt door verschillende spelers bespeeld ;)

P.S. Post niet dit soort dingen als je er geen verstand van hebt
 

DeletedUser1427

Guest
Enkele posts zijn naar dit topic verhuist omdat het hier meer op zijn plaats is. Er wordt geen inhoudelijke feedback gegeven over het broederschaps evenement maar met verdenkingen over pushing (betreft een stad van een speler) en het gevolg hiervan.

De laatste ontwikkelingen in het grote cheater spel (voorheen bekend als Elvenar)

Wij betreuren dit en vinden het vervelend dat je dit zo ervaart, het spel heet nog steeds Elvenar.

@Desi
  • na meer dan een jaar vragen om duidelijkheid
  • En na bijna 5 maanden lang te horen gekregen te hebben dat het de hoogste prioriteit heeft voor InnoGames en dat we nog even geduld moeten moeten hebben
eindelijk eens te horen krijgen wat de "conclusie" nu is!

De inhoudelijke punten die je geeft blijven vraagtekens. Het klopt dat dit de grootste prioriteit heeft, het kost tijd om dit grondig te onderzoeken. Helaas kunnen wij dus geen gehoor geven om met iets concreets op tafel te komen. Uiteraard zodra er iets meegedeeld gaat worden zal dit ook gedaan worden. De conclusie die wij kunnen geven is geduld hebben.

Omdat je post eigenlijk bedoeld is voor @Desi en je wellicht een reactie verwacht van @Desi , zal deze post even aangescherpt worden. Mocht hierbij gehoor aan gegeven worden zal er een antwoord volgen.
 

DeletedUser

Guest
Enkele posts zijn naar dit topic verhuist omdat het hier meer op zijn plaats is. Er wordt geen inhoudelijke feedback gegeven over het broederschaps evenement maar met verdenkingen over pushing (betreft een stad van een speler) en het gevolg hiervan.



Wij betreuren dit en vinden het vervelend dat je dit zo ervaart, het spel heet nog steeds Elvenar.



De inhoudelijke punten die je geeft blijven vraagtekens. Het klopt dat dit de grootste prioriteit heeft, het kost tijd om dit grondig te onderzoeken. Helaas kunnen wij dus geen gehoor geven om met iets concreets op tafel te komen. Uiteraard zodra er iets meegedeeld gaat worden zal dit ook gedaan worden. De conclusie die wij kunnen geven is geduld hebben.

Omdat je post eigenlijk bedoeld is voor @Desi en je wellicht een reactie verwacht van @Desi , zal deze post even aangescherpt worden. Mocht hierbij gehoor aan gegeven worden zal er een antwoord volgen.

Het heeft wel met het broederschapsevenement te maken, in het gegeven dat ook dit gebeuren nu al "besmet" is door cheaters gedrag. Het voorbeeldstadje was maar 1 voorbeeld (dus niet 1 specifieke speler), ik zou nog meerdere voorbeelden kunnen posten met soortgelijke "avontuur"-accounts. Maar het begint zo zinloos te worden.

En ja Lionell ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het spel bepaald wordt door cheaters. De lol is er wel af zo.
Dat wij nu al zo lang aan het lijntje worden gehouden door de onduidelijke opstelling van InnoGames hierover helpt zeker niet hierbij
 

DeletedUser2943

Guest
Tjonge, jonge..... ik ben nog maar net lid, en zie van jou eigenlijk alleen maar negatieve berichten. Als je het niet bevalt dan speel je toch niet?
 

DeletedUser990

Guest
Wacht maar tot je verder in het spel bent dan mopper je net zo hard mee!

Dat klopt! kan natuurlijk klikken vind ik leuk, maar schrijven is leuker.
Didi1 heeft nu eenmaal alle tijd want ze zit al bijna? 2 maanden op nieuw hoofdstuk te wachten.
Dat is net met je huis als het af is zie je alle gebreken!
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt! kan natuurlijk klikken vind ik leuk, maar schrijven is leuker.
Didi1 heeft nu eenmaal alle tijd want ze zit al bijna? 2 maanden op nieuw hoofdstuk te wachten.
Dat is net met je huis als het af is zie je alle gebreken!

Ondertussen al weer 3 maanden Marjan :( Ik ben nu al langer aan het wachten op het volgende hoofdstuk, dan dat ik over het laatste hoofdstuk gedaan heb :eek:.
 
Bovenaan