• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Valt me net op dat er ook zeer actief goederenpush (geen KP push!!!) plaatsvind om zeer hoog te eindigen in het toernooi wekelijks.
Minimaal met 1 account en vermoedelijk met 2

Was net eens aan het kijken hoe die speler wekelijks zo goed doet in het toernooi vond het erg knap van die speler toch elke week 25+ provincies. al ging ik er van uit van het verschil ook in de niet verplichte onderzoeken zit van de niet verplichte troepenomvang.
Zie 25,5 provincies met 7 lvl 15 marmerfabriekjes, 4 lvl 8 kristalfabriekjes en 3 lvl 7 elixerfabriekjes.

Dat lijkt me toch redelijk onmogelijk, met een minimaal aantal onderzoeken en meer productie ben ik slechts in staat 13-15 provincies stabiel te doen. en voornamelijk vanaf pagina 2 loopt het afkopen redelijk op. lijkt me stug dat je met minder productie zoveel meer provincies kan doen.
Zie wel dat de troepenproductie heel veel beter is, maar die is op dat nivo van troepen zeer beperkt inzetbaar en al snel niet meer relevant, zeker niet voor de dure afkoopprovincies.

Vertrouw nu ook dat andere account met een vergelijkbare naam die ietsje minder presteerd (maar ook verder in de boom is) voor geen meter meer.
Ging altijd uit dat het eerlijk was en dat de schuld lag bij de niet verplichte troepenuitbreidingen maar na vandaag twijfel ik daar toch zeer zeker aan.

Vergeet deze post maar,
Iemand wees me net op het fantastische 2 sterren ruil systeem. door het geweldig goed uitgedachte "eerlijke" 1:4:16 ruilsysteem kan je van een heel klein beetje T3 dus "eerlijk" heeeeeeeeeeeeeeeel veel t1 maken. wat verklaard waarom iemand zoveel goederen kan spenderen in een toernooi zonder volgens de regels "te pushen".
 
Ik heb heel de eerste pagina bezocht en ik zie nergens wonderen van level 27 of hoger staan. Een wonder van level 25 naar level 26 upgraden, kost geen kp, dat kan dus zo gebeurd zijn. Wonderen naar level 27, 28, 29 en 30 upgraden kost weer kp, maar ik zie nergens op de eerste pagina iemand met wonderen level 27 of hoger.
level 26 en dat op alle wonderen???? Hoe kan een mens dat behalen ??? als ze niet zo lang spelen. 1300 kp moet ergens vandaan komen
 
level 26 en dat op alle wonderen???? Hoe kan een mens dat behalen ??? als ze niet zo lang spelen. 1300 kp moet ergens vandaan komen
Ik weet niet zeker over wie je het hebt, maar de meeste die lvl 26 of hogere wonderen hebben, die hebben meestal ook wel wat andere diamantgebouwen, en die kunnen het wel betalen....

Maar als ik met voorstel hoeveel de nummer 1 op NL uitgeeft, dan moet ik me toch ook wel eventjes op een stoel zetten. Volgens mij is de NL nr 1 ook de globale nummer1, maar ben het niet 100% zeker
 

DeletedUser1427

Guest
Dit topic gaat over: Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing. Een discussie of meningen mogen bericht/gepost worden mitst dit binnen de regels van het forum valt. Zijn de teksten inhoudelijk niet aanvullend worden deze verwijderd in dit topic. Wij hopen hiermee dat er begrip kan komen na een moderatie die kan voorkomen als een bericht/post wordt verwijderd.
 
Het is duidelijk te zien dat men geen tegenstand duld bij Innogames, wanneer men de vinger op de zere plek legt dan worden berichten verwijderd.
Men vergeet een ding dat er steeds mensen hun ogen gaan opendoen, pushen gewoon door blijft gaan en de verworven voordelen kunnen blijven behouden.
Dat mensen steeds meer zaken gaan aankaarten hier komt gewoon doordat er niet opgetreden word en als dat al gebeurt is het met een vingertje van foei mag niet maar ondertussen gaat het push feest gewoon verder.
 
Laatst bewerkt:
Knap hoor om zonder push accounts oude wonderen in no time te upgraden naar lvl 27 en zelf al een op lvl 28???
Maar ja zolang je de voordelen van push accounts mag behouden wil dat genoegd zeggen!!
Aangeven heeft geen zin want er wordt toch niets mee gedaan, zolang diamanten gekocht worden zullen deze spelers niet aangepakt worden..
 
Knap hoor om zonder push accounts oude wonderen in no time te upgraden naar lvl 27 en zelf al een op lvl 28???
Maar ja zolang je de voordelen van push accounts mag behouden wil dat genoegd zeggen!!
Aangeven heeft geen zin want er wordt toch niets mee gedaan, zolang diamanten gekocht worden zullen deze spelers niet aangepakt worden..

Daar ben ik niet mee akkoord, aangeven als er iets verkeerds aan de hand is moet je zeker doen! Maar je moet wel zeker zijn dat er iets aan de hand is?...
lvl 27 en lvl 28 zijn zeker niet onmogelijk, er zijn ondertussen al 2 maanden verstreken sinds de amuni gekomen zijn.
Laten we zeggen ongeveer 1000 kp per wonder level boven 25, dan heb je ongeveer 2 weken nodig om een wonder te upgraden als je toernooi goed doet (10 kistjes wekelijks + veel provincies).
op die 9(?) weken die ondertussen voorbij zijn kan je al zeker 4500 kp binnengehaald hebben. Tel daar ook nog een huidig event bij waar je heel wat kp uit de kistjes kan krijgen.

Als je dan ook nog geanticipeerd hebt en een periode al je KP instants hebt opgespaard zijn veel hogere levels zeker mogelijk.

PS: ik vind het ook normaal dat de voordelen behouden worden, want er is lang gezegd dat als je de andere accounts volwaardig bespeeld, je helemaal niks mis doet, en ondertussen is er nog steeds geen melding geweest dat die regel is veranderd. Je kan toch moeilijk iemand bestraffen als hij niks verkeerd doet?
zie https://nl.forum.elvenar.com/index....e-account-toegestaan-of-niet.2792/#post-29757
 
Zoals Wonder Nar al aangaf kon er worden opgespaard dit heb ik zelf bv veel gedaan.
upload_2018-10-11_16-33-24.png
Dit was mijn persoonlijke voorraad op 29-9-18 dat is 13 dagen geleden. dit was 5952 KP.

En dit is mijn huidige voorraad
upload_2018-10-11_16-39-10.png


Daarnaast zijn er meer effectieve manieren gekomen om KP te verzamelen. Ik denk dat ik de afgelopen 2 weken kwa verzamelen rond of boven de 1000 KP per week zit.
 
Laatst bewerkt:
Alles afstraffen, iedereen terugzetten die extra accounts heeft gebruikt/ervan profiteerde.
Maargoed, dat is utopie zo blijkt. Geef ons in ieder geval een keer duidelijkheid. Vage praatjes over privacy en blabla; dat weten we nu wel.

Wonderen terugzetten/verwijderen ofzo; mag volgens de regels, dus ga ze eens naleven zodat we weer gelijke kansen hebben.
De meest opvallende spelersnamen zijn vrijwel weg uit de top100 lijst, maar zoals al gezegd is, mensen zijn minder dom aan het pushen.

Oja, zorg ook ff voor dat probleem dat mini's die alle optionele troepen overslaan, de hardwerkende actievelingen zonder moeite bijhouden. Die harken kist 10 bij elkaar om accounts te boosten.

Speel zoals de regels bedoelt zijn! Niet zoals je ze wilt interpreteren.
Ik ben hier vanaf het begin en ben actief. Dus behalve de zeer weinige spelers die zo actief zijn als crazy met kp's kapen bij wonderen, is iedereen met veel meer wonderpunten dan ik verdacht.
Herhaling, herhaling, herhaling, herhaling, herhaling, .........
 
Alles afstraffen, iedereen terugzetten die extra accounts heeft gebruikt/ervan profiteerde.
Maargoed, dat is utopie zo blijkt. Geef ons in ieder geval een keer duidelijkheid. Vage praatjes over privacy en blabla; dat weten we nu wel.

Wonderen terugzetten/verwijderen ofzo; mag volgens de regels, dus ga ze eens naleven zodat we weer gelijke kansen hebben.
De meest opvallende spelersnamen zijn vrijwel weg uit de top100 lijst, maar zoals al gezegd is, mensen zijn minder dom aan het pushen.

Oja, zorg ook ff voor dat probleem dat mini's die alle optionele troepen overslaan, de hardwerkende actievelingen zonder moeite bijhouden. Die harken kist 10 bij elkaar om accounts te boosten.

Speel zoals de regels bedoelt zijn! Niet zoals je ze wilt interpreteren.
Ik ben hier vanaf het begin en ben actief. Dus behalve de zeer weinige spelers die zo actief zijn als crazy met kp's kapen bij wonderen, is iedereen met veel meer wonderpunten dan ik verdacht.
Herhaling, herhaling, herhaling, herhaling, herhaling, .........

Kapen klinkt zo negatief,

Het is maar hoe je erin staat, als je het "kapen" vind dan moet je als gilde zorgen dat het helemaal niet kan door gewoon voldoende KP uit te wisselen met elkaar. dan bestaat "kapen" helemaal niet en heb je er ook geen van last van negativiteit.

Er zijn ook mensen die er hartstikke blij mee zijn, Dan is het geen "kapen" maar juist hulp. en zijn er soms best dankbaar voor.
Soms storten ze wat KP bij je wonderen als dank, en soms krijg je van dit soort leuke berichtjes.
upload_2018-10-12_23-9-57.png


Het is dus maar net hoe je er naar kijkt. in dit geval waren we beide zeer tevreden :D
 
En blijkbaar heeft de tactiek van Innogames gewonnen, gewoon niets doen en zeggen dat men er mee bezig is en hopen dat het vanzelf leeg bloed.

Niemand die meer klaagt terwijl er niets veranderd is..

Misschien zelfs achter de schermen wat diamanten uitgedeeld aan een aantal mensen die in het begin ook flink tegen waren en nu ineens er allemaal voor zijn of het goed praten..

Raar dat er eerst veel tegenstand was en nu ineens niets? meer??
 

DeletedUser2114

Guest
Er wordt wel degelijk veel minder gepusht. Amper pushaccounts in de top 100 van het toernooi en bij de grote push-BSen zie je het ook al veel minder. Volgende keer misschien eerst even een kijkje nemen voordat je een oordeel velt ;)
Ik vind dat Inno er goed mee bezig is geweest, nog niet alle push-accounts zijn weg, ze zullen ook wel steeds weer opnieuw gemaakt worden door verschillende spelers, maar er zijn echt wel duidelijke verschillen. Iets van een straf voor de pushers zou ik wel terecht vinden, aangezien ze wel nog steeds enorme voordelen hebben in bepaalde onderdelen van het spel zoals toernooien. Volgens mij heeft altijd gewoon in de regels gestaan dat het niet toegestaan is.
 
Aangezien ik me wonderen lekker zonder pushing kan doorlevelen met gemiddeld meer dan 2000 kennispunten per week stoor ik me een stuk minder eraan.
Ja ze hebben het veel makkelijker, en het kost zoveel minder tijd, maar zit gewoon lekker op schema om ze over een half jaar ofzo weer allemaal uitgemaxed te hebben ipv 10 jaar.

Ik zie elke week gewoon 2 push broederschappen 10 kistjes halen. dus ze zijn er helaas nog steeds. maar de meeste zijn ondertussen idd opgedoekt.
 

DeletedUser234

Guest
Maak je dan ook elke week melding...... tot ze er helemaal gek van worden? :p
 
Waarom in complotten gaan denken als er andere, gewonere verklaringen zijn?
Als je het gevoel hebt dat je alles al gezegd hebt, ga je gewoonlijk over tot de orde van de dag.
Het pushen bij elvenar is bepaald niet het meest belangrijke deel van mijn leven.
Het is gewoon een ergerlijk aspect in een zij-activiteit. Meer niet.
Ik vind het niet zo raar dat je dan een tijd weinig hoort.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik me wonderen lekker zonder pushing kan doorlevelen met gemiddeld meer dan 2000 kennispunten per week stoor ik me een stuk minder eraan.
Ja ze hebben het veel makkelijker, en het kost zoveel minder tijd, maar zit gewoon lekker op schema om ze over een half jaar ofzo weer allemaal uitgemaxed te hebben ipv 10 jaar.

Ik zie elke week gewoon 2 push broederschappen 10 kistjes halen. dus ze zijn er helaas nog steeds. maar de meeste zijn ondertussen idd opgedoekt.


Dit is de meest hypocriete reactie op hele forum!!
Dat zegt degene met zn ow boven de 300k heeft
Zelf je helemaal ziek gepusht, en nu een rechtse onder de gordel

ben trots op jezelf!!
 

DeletedUser234

Guest
Dat los je heel makkelijk op:

klik op spelersnaam en klik op negeer
 
Ik geef toe dat ik meerdere accounts heb, maar het "pushen" is meer een gevolg om in de top 20 te kunnen blijven. Ik speel dit spel sinds de release (op de NL server) en bleef structureel mee doen voor de top 10. Tot dat de een na de ander mij voorbij ging. Ik had al meerdere accounts, maar ik push nooit goederen. Alleen KP in mijn wonderen, aangezien die klassementspunten opleveren. Dit doe ik vooral zodat ik runen op mijn andere accounts kan krijgen, waardoor ik ook daar OW's kan bouwen.
Toernooien doe ik op eigen kracht en kom redelijk structureel bij de top 50.
 
Bovenaan