• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Ook het goederen pushen is een stuk moeilijker als je niet in dezelfde BS mag zitten, de kans dat je dicht bij elkaar op de map zit is toch wel vrij klein denk ik

Groter dan je denk. Kwestie van goed opletten als er op maandag mijntjes verschijnen op je kaart en dan snel nieuwe accounts aanmaken. Met een beetje geluk kom je dan op de juiste plek bij je hoofdaccount. Een van mijn grootste buren is dat in ieder geval gelukt.
Hij is begonnen met pushen sinds hij naar een van de top broederschappen is overgestapt. Hij heeft het blijkbaar daar geleerd want daarvoor had hij geen pushaccounts. Volgens heeft hij nu een stuk of 10 kleinere accounts en vier daarvan zitten rond zijn hoofdaccount. En omdat ik een van zijn buren ben, zitten die vier kleintjes ook in mijn buurt. Ik ben erg benieuwd wanneer nummer 5 opduikt. Het lijkt er op dat zijn kleintjes helemaal geen fabrieken hebben staan dus gaat het vooral om de KPs en dat zie je ook wel in de wonderen van het grote account. Volwaardige spelers zullen deze accounts niet worden. Ze vervuilen de buurt alleen maar.

Pushen is op veel meer fronten dus gewoon verziekend voor het spel dan alleen toernooien of de ranglijst. Dat vind ik eerlijk gezegd nog het minste probleem want de hele ranglijst, toernooi of de algemene ranglijst, kan me gestolen worden.

Maar die pushaccountjes in je kaart, dat zijn allemaal buren waar je echt geen bal aan hebt en met zoveel gestopte spelers heb ik daar al genoeg van. Tel daar nog een baar buren bij op die steevast onzin handel neer zetten (1000 marmer bieden en 5000 staal terugvragen, heb nog niet kunnen ontdekken of dat ook een pusher is) plus de nodige crosstier handel van steeds dezelfde spelers, en dan wordt het spel voor een serieuze en fanatieke speler als ik toch opeens toch een stuk minder leuk. En dat vergeet Inno wel eens met zijn gedoogbeleid wat betreft pushen.
 

DeletedUser1592

Guest
Groter dan je denk. Kwestie van goed opletten als er op maandag mijntjes verschijnen op je kaart en dan snel nieuwe accounts aanmaken. Met een beetje geluk kom je dan op de juiste plek bij je hoofdaccount. Een van mijn grootste buren is dat in ieder geval gelukt.
Hij is begonnen met pushen sinds hij naar een van de top broederschappen is overgestapt. Hij heeft het blijkbaar daar geleerd want daarvoor had hij geen pushaccounts. Volgens heeft hij nu een stuk of 10 kleinere accounts en vier daarvan zitten rond zijn hoofdaccount. En omdat ik een van zijn buren ben, zitten die vier kleintjes ook in mijn buurt. Ik ben erg benieuwd wanneer nummer 5 opduikt. Het lijkt er op dat zijn kleintjes helemaal geen fabrieken hebben staan dus gaat het vooral om de KPs en dat zie je ook wel in de wonderen van het grote account. Volwaardige spelers zullen deze accounts niet worden. Ze vervuilen de buurt alleen maar.

Pushen is op veel meer fronten dus gewoon verziekend voor het spel dan alleen toernooien of de ranglijst. Dat vind ik eerlijk gezegd nog het minste probleem want de hele ranglijst, toernooi of de algemene ranglijst, kan me gestolen worden.

Maar die pushaccountjes in je kaart, dat zijn allemaal buren waar je echt geen bal aan hebt en met zoveel gestopte spelers heb ik daar al genoeg van. Tel daar nog een baar buren bij op die steevast onzin handel neer zetten (1000 marmer bieden en 5000 staal terugvragen, heb nog niet kunnen ontdekken of dat ook een pusher is) plus de nodige crosstier handel van steeds dezelfde spelers, en dan wordt het spel voor een serieuze en fanatieke speler als ik toch opeens toch een stuk minder leuk. En dat vergeet Inno wel eens met zijn gedoogbeleid wat betreft pushen.
Er is geen gedoog beleid betreffende het pushen, als je denkt dat je buurman pusht dan kun je dat melden op de manier zoals we al meerdere malen hebben aangegeven.
 
hoeveel meldingen wil je hebben?
Kennelijk nog wat meer; maar een deel van de mini's zie ik gelukkig niet meer terug in de toernooi top 100.
Helaas lijkt het er op dat spelers nu kleinere accounts iets actiever gaan bespelen om onder de regels uit te komen.
Als je goed kijkt, zie je wel wat verdachte namen met dezelfde opzet, dus zo moeilijk om iets te vinden is het niet. Wat nodig is: pro-activiteit. Alles wat in potentie fout lijkt, checken. Kunnen wij weer lekker dit klikspelletje spelen.
En idd @Maroeschja gewoon regels incl straf goed toe passen.
 
Je zou een geweldige spotprent kunnen maken van een speler met bijvoorbeel 3 laptops, een I-pad en een mobieltje die zwetend met de tong uit de mond 20 uur per dag aan het 'spelen' is.. De huiskamer een rommeltje en een stapel van leeg gegeten pizzadozen op de grond. Hard werkend om al die 20, 30, 50 push-accounts maar draaiende te houden :D
 
Je zou een geweldige spotprent kunnen maken van een speler met bijvoorbeel 3 laptops, een I-pad en een mobieltje die zwetend met de tong uit de mond 20 uur per dag aan het 'spelen' is.. De huiskamer een rommeltje en een stapel van leeg gegeten pizzadozen op de grond. Hard werkend om al die 20, 30, 50 push-accounts maar draaiende te houden :D
Misschien heeft die speler wel een kok en een meid die alles opruimt? :D
 
Dat zogenaamde optreden tegen push accounts is gewoon 1 grote fake.

Ik zie iemand een oude wonder updaten waarbij ruim 1000 kp voor nodig is terwijl deze gisteren nog 0 kp bevatte!!!

Ik weet zeker dat hier niet tegen opgetreden gaat worden net zo min dat men de voordelen weg gaat halen die mensen via push accounts verkregen hebben!!
 

DeletedUser1427

Guest
Dat zogenaamde optreden tegen push accounts is gewoon 1 grote fake.

Ik zie iemand een oude wonder updaten waarbij ruim 1000 kp voor nodig is terwijl deze gisteren nog 0 kp bevatte!!!

Ik weet zeker dat hier niet tegen opgetreden gaat worden net zo min dat men de voordelen weg gaat halen die mensen via push accounts verkregen hebben!!

Tja, je kunt op de bekende manier een melding maken zoals voorgaand wel vaker is aangegeven.
 
Dat zogenaamde optreden tegen push accounts is gewoon 1 grote fake.

Ik zie iemand een oude wonder updaten waarbij ruim 1000 kp voor nodig is terwijl deze gisteren nog 0 kp bevatte!!!

Ik weet zeker dat hier niet tegen opgetreden gaat worden net zo min dat men de voordelen weg gaat halen die mensen via push accounts verkregen hebben!!
gewoon aangeven als je iets verdacht ziet, al is het scenario dat je hier beschrijft niet onmogelijk hoor, ikzelf heb ook meer dan 1000 kp in instants op voorraad, dus als ik plots een wonder zou willen levellen, zou ik dat ook kunnen in 1 dag. Al kan ik dat niet meerdere keren na elkaar doen :)
 
Tja, je kunt op de bekende manier een melding maken zoals voorgaand wel vaker is aangegeven.

Waarom aangeven, krijg toch een standaard berichtje van "bedankt we zullen het onderzoeken ......... ".

Het blijkt zelfs niet 1 maar 2 oude wonderen van 1000+ kp's te zijn die tegelijk ge-update te zijn!!

Behaalde voordelen worden toch niet terug gedraaid en er wordt niets terug gecommuniceerd dus alles wordt gewoon onder het vloerkleed geveegd.
Zolang er geen terug koppeling vind en bekend gemaakt wordt wat er aan gedaan is heeft melden totaal geen zin omdat er selectief gewerkt wordt (dia uitgaven).

Pak eerst alle voordelen maar eens af van de mensen die push accounts gebruikt hebben, geeft terug koppeling over gemelde zaken en dan pas zal het spel geloof waardig worden..

En mocht je willen weten wie dat dan betreft mag je zelf uitzoeken maar zal een hint geven "persoon zit op de eerste pagina van het overzicht".
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2114

Guest
Ik heb heel de eerste pagina bezocht en ik zie nergens wonderen van level 27 of hoger staan. Een wonder van level 25 naar level 26 upgraden, kost geen kp, dat kan dus zo gebeurd zijn. Wonderen naar level 27, 28, 29 en 30 upgraden kost weer kp, maar ik zie nergens op de eerste pagina iemand met wonderen level 27 of hoger.
 

DeletedUser1427

Guest
Waarom aangeven, krijg toch een standaard berichtje van "bedankt we zullen het onderzoeken ......... ".

Zonder een officiële melding kunnen wij geen onderzoek starten, ook mogen wij omtrent de privacy van spelers geen informatie delen betreft het onderzoek daarvan. Dat staat ook in het antwoord. Dit zijn de richtlijnen die wij moeten volgen. Hopend op begrip :)
 
Zonder een officiële melding kunnen wij geen onderzoek starten, ook mogen wij omtrent de privacy van spelers geen informatie delen betreft het onderzoek daarvan. Dat staat ook in het antwoord. Dit zijn de richtlijnen die wij moeten volgen. Hopend op begrip :)

Pricacy rechten zijn alleen van toepassing wanneer er om gegevens (adres, woonplaats enz) zou betreffen.

Het bekend maken of terug koppeling omtrent straffen vallen daar zeker niet onder, er worden namelijk geen persoons gegevens bekend gemaakt.
Maar ik merk wel dat er selectief met zaken omgegaan worden en vandaar dat er geen uitspraken gedaan worden omdat het anders openlijk bekend wordt dat er spelers bij zijn waar de regels anders voor gelden..
 
Ik heb heel de eerste pagina bezocht en ik zie nergens wonderen van level 27 of hoger staan. Een wonder van level 25 naar level 26 upgraden, kost geen kp, dat kan dus zo gebeurd zijn. Wonderen naar level 27, 28, 29 en 30 upgraden kost weer kp, maar ik zie nergens op de eerste pagina iemand met wonderen level 27 of hoger.

En hoe komen die oude wonderen dan op lvl 25 en gelijk door naar het volgende lvl 26 in de zelfde week?

Misschien wel een bug, vandaar dat er niet op getreden word. Maar blijkbaar is die bug alleen maar van toepassing als je push accounts hebt of gebruikt hebt.
 
gewoon aangeven als je iets verdacht ziet, al is het scenario dat je hier beschrijft niet onmogelijk hoor, ikzelf heb ook meer dan 1000 kp in instants op voorraad, dus als ik plots een wonder zou willen levellen, zou ik dat ook kunnen in 1 dag. Al kan ik dat niet meerdere keren na elkaar doen :)
4 keer haal ik net niet
Ik heb heel de eerste pagina bezocht en ik zie nergens wonderen van level 27 of hoger staan. Een wonder van level 25 naar level 26 upgraden, kost geen kp, dat kan dus zo gebeurd zijn. Wonderen naar level 27, 28, 29 en 30 upgraden kost weer kp, maar ik zie nergens op de eerste pagina iemand met wonderen level 27 of hoger.


Ik zie het ook niet, maar kan erover heen kijken. zou evt kunnen zoeken met elvenstats/architect dat maakt het makkelijker.
Echter is het ook zonder pushen mogelijk een wonder ineens vol te gooien en te uppen. mits voldoende instants gespaard. denk dat ik heir wel een level of 3 uit kan halen dus level 29 wonder. echter kies ik liever voor 1 van die nieuwe wonderen aan het einde van het nieuwe hoofdstuk.
upload_2018-8-25_17-31-33.png

dit is van +- 2 maanden.
Afhankelijk hoe lang ik over het huidige hoofdstuk doe moet dit tegen die tijd 2 a 3x zoveel zijn. voldoende voor een instant lvl 15-20 wonder.

Er leiden dus meer wegen naar rome.
 

DeletedUser1427

Guest
Pricacy rechten zijn alleen van toepassing wanneer er om gegevens (adres, woonplaats enz) zou betreffen.

Het bekend maken of terug koppeling omtrent straffen vallen daar zeker niet onder, er worden namelijk geen persoons gegevens bekend gemaakt.
Maar ik merk wel dat er selectief met zaken omgegaan worden en vandaar dat er geen uitspraken gedaan worden omdat het anders openlijk bekend wordt dat er spelers bij zijn waar de regels anders voor gelden..

Wij volgen de Duitse privacywetgeving, hierbij mogen wij geen informatie verschaffen aan derden, overigens is dit een discussie die wij niet op dit forum toestaan, daarbij zal dit ook het slotwoord zijn hierover, vervolg discussies zullen dan ook verwijderd worden. Dit topic gaat over 'Push accounts', maak je geen melding hierover dan kunnen wij niets doen.
 
En hoe komen die oude wonderen dan op lvl 25 en gelijk door naar het volgende lvl 26 in de zelfde week?

Misschien wel een bug, vandaar dat er niet op getreden word. Maar blijkbaar is die bug alleen maar van toepassing als je push accounts hebt of gebruikt hebt.
lvl 25 werkt hetzelfde als lvl 0-5-10-15 en lvl 20 dit zijn levels waarop je geen kennispunten nodig hebt maar met runen de cirkel moet volmaken.
upload_2018-8-25_18-20-28.png

dit scherm dus.
 

Bijlagen

  • upload_2018-8-25_18-20-23.png
    upload_2018-8-25_18-20-23.png
    294,3 KB · Weergaven: 76
Valt me net op dat er ook zeer actief goederenpush (geen KP push!!!) plaatsvind om zeer hoog te eindigen in het toernooi wekelijks.
Minimaal met 1 account en vermoedelijk met 2

Was net eens aan het kijken hoe die speler wekelijks zo goed doet in het toernooi vond het erg knap van die speler toch elke week 25+ provincies. al ging ik er van uit van het verschil ook in de niet verplichte onderzoeken zit van de niet verplichte troepenomvang.
Zie 25,5 provincies met 7 lvl 15 marmerfabriekjes, 4 lvl 8 kristalfabriekjes en 3 lvl 7 elixerfabriekjes.

Dat lijkt me toch redelijk onmogelijk, met een minimaal aantal onderzoeken en meer productie ben ik slechts in staat 13-15 provincies stabiel te doen. en voornamelijk vanaf pagina 2 loopt het afkopen redelijk op. lijkt me stug dat je met minder productie zoveel meer provincies kan doen.
Zie wel dat de troepenproductie heel veel beter is, maar die is op dat nivo van troepen zeer beperkt inzetbaar en al snel niet meer relevant, zeker niet voor de dure afkoopprovincies.

Vertrouw nu ook dat andere account met een vergelijkbare naam die ietsje minder presteerd (maar ook verder in de boom is) voor geen meter meer.
Ging altijd uit dat het eerlijk was en dat de schuld lag bij de niet verplichte troepenuitbreidingen maar na vandaag twijfel ik daar toch zeer zeker aan.
 

DeletedUser1592

Guest
Maar ik merk wel dat er selectief met zaken omgegaan worden en vandaar dat er geen uitspraken gedaan worden omdat het anders openlijk bekend wordt dat er spelers bij zijn waar de regels anders voor gelden..
We hebben het inmiddels erg druk met jou iedere keer beantwoorden. We kennen je standpunt, je hebt er geen vertrouwen in, dat heb je nu wel duidelijk gemaakt. Laat ik dan ook duidelijk zijn, het team van game moderatoren is erg druk met alle meldingen die we ontvangen te onderzoeken. Houd er rekening mee dat moderatoren vrijwilligers zijn, en dus niet 8 uur per dag met de onderzoeken bezig zijn. Ten overvloede wil ik nog opmerken dat, alleen meldingen via support worden onderzocht. Het heeft dan ook geen zin om hier op het forum hints te geven over iemand die mogelijk zou pushen. Voor alle spelers waarbij wij pushen hebben geconstateerd of nog gaan constateren geldt dezelfde behandeling, daarbij worden geen uitzonderingen gemaakt! Welke maatregelen we treffen wordt zoals Lionell ook al heeft aangeven niet openbaar gemaakt en op geen enkele andere manier aan derden gecommuniceerd. Wij hebben als game moderator team, geen tijd om iedere keer op het forum te reageren, dus nogmaals ..... Wil je dat iets wordt onderzocht meld het dan via een supportticket, en verder op geen enkele andere wijze!
 
Bovenaan