• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

provincieuitbreiding

DeletedUser1598

Guest
als je op een bepaald niveau komt dan kan je geen uitbreidingen meer halen in de provincie.. voor mij wil dat zeggen dat ik zowat vast zit .... geen plaats dus om wat extra te doen.. geen ruimte ...dit word natuurlijk gedaan zodat men spelers dwingt om aankopen te doen maar ik ben niet in de gelegenheid om even zoveel geld uit te geven voor een klein stukje grond.. en ik niet alleen waarschijnlijk.. elvenar is leuk om te spelen maar ik heb het spel al een tijdje op een laag pitje gezet omdat ik toch mijn ei niet meer kwijt kan ...Wat ik nu schrijf hier zal wel eerder gemeld zijn maar dat wil dus zeggen dat er meer zijn die daar dan tegenaan lopen..
 

DeletedUser1598

Guest
zeker kan dat.. maar dan ruil je het een in voor wat anders.. ze hebben in londen ook niet het westminster afgebroken om de big ben te bouwen.. om wat moois te maken heb je ruimte nodig .. sommige speler willen creatief zijn om hun stad uit te breiden maar het blijft denken in het klein maar het is mooier om het groots aan te pakken en om bv. die oude wonderen te kunnen plaatsen waar je nu totaal geen plaats voor hebt ..ik zou ook best wat ruimte kopen maar niet voor de prijs die nu gevraagd word..
 

DeletedUser3506

Guest
het is net of ze spelletjes niet begrijpen het enigste wat een goed gevoel geeft is dat je stad groeit en als je alles moet afbreken om verder te komen dat werkt niet . De lol is er bij mij in ieder geval aardig af ben al weken bezig met die construkten en kom geen steek verder .
En af en toe geef je wat geld uit maar ik laat mij niet het vel over de oren trekken met deze prijzen
 

DeletedUser234

Guest
Ik speel al jaren met plezier en zonder geld, dus het kan wel hoor. :)
 
Je moet nu eenmaal kiezen, geld uitgeven en alles houden wat je hebt aan gebouwen e.d., of ruimte maken door minder opleverende gebouwen te verkopen. Ik doe dat laatste en heb nog geen enkele uitbreiding gekocht, zit nu in het laatste hoofdstuk en gebruik elk vakje om er wat op te zetten. Het is ook een uitdaging om zo veel mogelijk uit je grond te halen.

Soms breek ik ook dingen af en als ik dan later weer plaats heb zet ik het gewoon opnieuw, heb je ook weer wat te doen...
 

DeletedUser4054

Guest
Ik kan ook geen provincies meer voltooien en moet nu voor het evenement 11 confrontaties of 55 toernooiconfrontaties doen. Maar er is geen toernooi en ik kan dus ook geen provincieconfrontaties meer doen. Daar baal ik wel flink van. Daar kom je dan halverwege een evenement achter. Een provincie kopen helpt niet, want dan kan ik nog steeds geen ontmoetingen doen. Hoe doen anderen dit?
 

DeletedUser234

Guest
en hier nog een keer............. @Elfani, je vraag in 2 nieuwe en 1 bestaand topic plaatsen is een beetje overdreven, vind ik. Maar goed dat is mijn mening.
 

DeletedUser4054

Guest
en hier nog een keer............. @Elfani, je vraag in 2 nieuwe en 1 bestaand topic plaatsen is een beetje overdreven, vind ik. Maar goed dat is mijn mening.

Eens. De eerste was een reactie op een ander. Toen bedacht ik mij dat misschien niemand mijn vraag zou lezen. Ik ben nauwelijks nog op het forum geweest en weet niet goed hoe het werkt. Iemand reageerde dat het wellicht een bug was en stelde voor om het daar ook te melden. En nu reageer ik voor een vierde keer op dit topic. Sorry. zal het niet meer doen. :oops:
 
@Elfani, ik ben door heel mijn te plaatsen uitbreidingen heen, maar volgens mij kun je altijd nog verkennen. Ik zit met het probleem dat mijn verkenningen vreselijk lang duren, maar het kan nog steeds. Ik ben nu constant mijn verkenner op weg aan het sturen, zodat ik weer wat van dit soort opdrachten kan gaan vervullen, maar voor een groot deel ben je van de toernooien afhankelijk in onze gevallen.

Kijk op https://elvengems.com daar kun je altijd eventopdrachten vinden als ze eenmaal op beta gespeeld zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2665

Guest
Ik kan ook geen provincies meer voltooien en moet nu voor het evenement 11 confrontaties of 55 toernooiconfrontaties doen. Maar er is geen toernooi en ik kan dus ook geen provincieconfrontaties meer doen. Daar baal ik wel flink van. Daar kom je dan halverwege een evenement achter. Een provincie kopen helpt niet, want dan kan ik nog steeds geen ontmoetingen doen. Hoe doen anderen dit?

Tegen de tijd dat je alle provincies hebt vrijgespeeld is het je toch inmiddels wel eens opgevallen dat er wekelijks op dinsdagavond een toernooi start?
 
Bovenaan