• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Provincie-uitbreidingen: ik heb alle provincie-uitbreidingen gehaald, wat nu?

DeletedUser189

Guest
Na dat ik 457 provincies had verkend kreeg ik nog 1 uitbreiding.

Nu zit ik op 459 en er blijft een 0 staan bij Benodigd voor de volgende uitbreiding !!!!

Betekent dit dat ik geen uitbreidingen meer vrij kan spelen met de provincies !!!!!!!

Hoop toch wel dat we meer uitbreidingen gaan krijgen via de weereldmap.
 

DeletedUser1427

Guest
Na dat ik 457 provincies had verkend kreeg ik nog 1 uitbreiding.

Nu zit ik op 459 en er blijft een 0 staan bij Benodigd voor de volgende uitbreiding !!!!

Betekent dit dat ik geen uitbreidingen meer vrij kan spelen met de provincies !!!!!!!

Hoop toch wel dat we meer uitbreidingen gaan krijgen via de weereldmap.

Allereerst proficiat met het behalen van zoveel verkende provincies ;) dat moet een hele lange rit zijn geweest ook. Momenteel zijn er 60 uitbreidingen die verdiend kunnen worden door 457 provincies vrij te spelen. Je hebt dus voor nu alle mogelijke uitbreidingen behaald die momenteel beschikbaar zijn als het gaat om provincie-uitbreidingen.

Er is een tijd geleden waarbij er meer provincie-uitbreidingen te verdienen waren, dit is verlaagd tegerlijk met de totale verkrijgbare diamanten uitbreidingen (de Nederlandse wiki lijkt hierin nog wat achter te lopen met de totale aantallen van provincie-uitbreidingen). Ik raad daarom de engelse wiki voor nu aan die de correcte aantallen weergeeft.
 
Huh...en dan??? Einde van het spel??? Laten we de provincies voor wat ze zijn??? Moet ik mijn verkenner dan ontslaan???
Er is al vaker gezegd dat er een limiet op de uitbreidingen zit maar dan zit er dus ook een eind aan het spel???
Momenteel winnen wij met al die events meer gebouwen dan we kunnen plaatsen zonder die uitbreidingen heeft meedoen aan events ook geen betekenis meer en uitbreidingen heb je nodig om je stad te ontwikkelen komt daar dan ook een einde aan???
Dat zijn veel vraagtekens Lionell, je laat ons wel ff schrikken hoor!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1427

Guest
Huh...en dan??? Einde van het spel??? Laten we de provincies voor wat ze zijn??? Moet ik mijn verkenner dan ontslaan???
Er is al vaker gezegd dat er een limiet op de uitbreidingen zit maar dan zit er dus ook een eind aan het spel???
Momenteel winnen wij met al die events meer gebouwen dan we kunnen plaatsen zonder die uitbreidingen heeft meedoen aan events ook geen betekenis meer en uitbreidingen heb je nodig om je stad te ontwikkelen komt daar dan ook een einde aan???
Dat zijn veel vraagtekens Lionell, je laat ons wel ff schrikken hoor!

Nee hoor @Ben ie Bennie , wat ik zei in mijn voorgaande post gaat over een moment opname, zoals het nu is. Dit spel ontwikkelt zich met de tijd vooruit en dat zal ook zo zijn met de uitbreidingen die behaald kunnen worden of beschikbare ruimte die toegevoegd wordt.
 
Nee hoor @Ben ie Bennie , wat ik zei in mijn voorgaande post gaat over een moment opname, zoals het nu is. Dit spel ontwikkelt zich met de tijd vooruit en dat zal ook zo zijn met de uitbreidingen die behaald kunnen worden of beschikbare ruimte die toegevoegd wordt.

Als ik het goed begrijp wordt de limiet dus opgerekt met elk nieuw hoofdstuk dat toegevoegd wordt?
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed begrijp wordt de limiet dus opgerekt met elk nieuw hoofdstuk dat toegevoegd wordt?
Ga daar voorlopig maar niet van uit. :( Staat al een paar hoofdstukken op die 457.
Je krijgt misschien een paar uitbreidingen via de tech tree maar met provincies veroveren is het voorlopig afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
Ga daar voorlopig maar niet van uit. :( Staat al een paar hoofdstukken op die 457.
Je krijgt misschien een paar uitbreidingen via de tech tree maar met provincies veroveren is het voorlopig afgelopen.

Lol dat wordt een nog grotere goederenvoorraad opbouwen dan :p
 

DeletedUser956

Guest
Maar als je toch boven de 457 provincies verkend, worden deze veroveringen dan later, wanneer de limiet word opgerekt dan wel toegekent?
 

DeletedUser1427

Guest
Als ik het goed begrijp wordt de limiet dus opgerekt met elk nieuw hoofdstuk dat toegevoegd wordt?

Je kunt ervan uitgaan dat de ontwikkelingen die meegedeeld worden per aankondiging of per release update gedaan wordt.

Maar als je toch boven de 457 provincies verkend, worden deze veroveringen dan later, wanneer de limiet word opgerekt dan wel toegekent?

Hier kan ik geen zekerheid aan geven, dit kan namelijk 2 kanten op gaan. Mocht er ooit iets meegedeeld worden dan zal ook verteld worden hoe en wat :)

Goed om te weten. Zien dat ik op tijd de rem op scouten zet.

In principe kan je de rem erop zetten dit zal ook je eigen keuze zijn. Naast dat er momenteel niet meer dan 60 provincie-uitbreidingen zijn, zijn er nog een aantal dingen die berekend worden met de totaal aantal veroverde provincies. Denk aan de goddelijke zaden en aan de bonus van de oude wonderen: Enars ambassade en Drakenabdij.
 

DeletedUser1427

Guest
Er zijn mensen die hopen op een extra rij uitbreidingen. Dat is ietwat optimistisch, toch?

Denk dat dit wat te optimistisch is inderdaad ;) ik verwacht van niet omdat er sinds de komst van de Halflingen al een extra rij is toegevoegd.
 

DeletedUser572

Guest
Ik verwacht binnen nu en 3 gastrassen een vergroting van dit aantal. Dit omdat de benodigdheden vanuit het onderzoek in de buurt komen van dit getal. Tot nu toe was dit getal alleen te bereiken voor mensen die ver voor liepen. Hoe verder we komen in het spel, hoe groter de kans dat dit weer op schuift naar een hoger getal.
 

DeletedUser2140

Guest
vergroting hahah ,ja zoals de vermindering (beter gezecht ,de screwup dat nu ook gebeurt is met grondstoffen) ,gewoon meer de spelers pesten in dit spel om de aanzet van verkoop diamanten te verhogen ,cvan mij krijgen ze geen bal meer
 

DeletedUser1427

Guest
@Desi , @Lionell @Beldroth @wsids en @Lord Jirre
Het zou toch wel prettig zijn als @Glorias een antwoord kreeg op deze vraag.

Hier heb ik al een antwoord op gegeven @Didi1 en hier is niets bij ons over bekend, dit zal met de tijd duidelijk moeten gaan worden.. ik kan ook niet de garantie geven wat voor weersomstandigheden het volgende week gaat worden helaas.. dus ik ga jullie niet blij maken met een dood vogeltje. Als er ooit iets meegedeeld gaat worden dan zou ook verteld worden hoe en wat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Zojuist is meegedeeld dat als er meer provincie uitbreidingen beschikbaar worden dat je de uitbreidingen erbij krijgt als je voldoet uiteraard aan de verworven provincies. dit zal wellicht al een aantal vraagtekens wegnemen, helaas is niet bekend wanneer meer provincie uitbreidingen beschikbaar worden..
 

DeletedUser

Guest
Zojuist is meegedeeld dat als er meer provincie uitbreidingen beschikbaar worden dat je de uitbreidingen erbij krijgt als je voldoet uiteraard aan de verworven provincies. dit zal wellicht al een aantal vraagtekens wegnemen, helaas is niet bekend wanneer meer provincie uitbreidingen beschikbaar worden..

@Lionell Dankjewel voor je antwoord. Het is goed om te weten dat de provincies die veroverd worden na de huidige limiet, niet verloren gaan voor eventuele provincie-uitbreidingen in de toekomst.
 
We zijn nu in 2019, maar er is niets veranderd wat dat betreft, ik zit nu ook met hetzelfde probleem! pfffff ben bijna geneigd om te stoppen, heb veel gebouwen gewonnen maarrrrr......... wat heb je daaraan als je geen ruimte hebt???
 
Bovenaan