• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Producties met 1 knop bedienen

DeletedUser3596

Guest
Zou het een mogelijkheid zijn om een knop aan te maken waar we voor alle producties samen kunnen kiezen voor 3u,9u,1d of 2dagen?
Zo zou alles vlotter kunnen gaan...
 
Maar ik draai voorraad producties op 15 minuten of een uur, en goederen producties op 3 uur of 9 uur.

Met het BSA is het nog veel ingewikkelder, er draait van alles op verschillende lengtes van tijd.
 

DeletedUser2349

Guest
De sneltoetsen werken toch al prima! Ik snap het probleem niet. :confused:
 

DeletedUser3596

Guest
De fabrieken, niet werkplaatsen produceren toch allemaal volgens dezelfde uren?
De sneltoetsen werken inderdaad prima, maar ongeveer 30 fabrieken/werkplaatsen afzonderlijk aanklikken vraagt toch iets meer tijd dan wanneer er 1 knop zou zijn...?
 
maar ongeveer 30 fabrieken/werkplaatsen afzonderlijk aanklikken vraagt toch iets meer tijd dan wanneer er 1 knop zou zijn...?
Ja, 1 klik is minder werk dan meer klikken. Ik geef allen maar aan dat niet iedereen doet wat jij doet. Het zou een beetje zonde zijn als alleen voor dat ene speciale geval dat alles op dezelfde tijd loopt een knop wordt gemaakt, want ik zou deze knop nooit kunnen gebruiken.
 

DeletedUser3596

Guest
Voor mij alleen moeten ze dat uiteraard niet doen. Maar ik vermoed dat er toch nog zullen zijn die zo werken, los van de BSA....?
De werkplaatsen gebruik je inderdaad wel gemakkelijker voor een uur, maar bij de fabrieken zijn de meest voorkomende toch wel 3 en 9u, niet?
 
Bovenaan