• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Productie: Munten teveel, voorraden te weinig.

DeletedUser68

Guest
Dacht dat we het over munten en voorraad hebben maar kan me vergissen

De opdracht doe 3 gevechten gewoon overslaan die pas doen als je er klaar voor bent geeft ook geen extra,s

Gooi een roze fabriek op non actief scheel veel voorraden 3 wapen kamers is nu echt overbodig
Eind van de boom als je leger gevechts- klaar is pas opbouwen heeft nu echt geen waarde
het enigste wat het doet is dat je meer soldaatjes kunt trainen maar je kunt niet met meer vechten
Gebruik die ruimte om wat meer werkplaatsen te zetten
gebruik de munten quest een paar keer per dag geeft oom meer voorraden

Het is geen bonus, ze zijn gewoon 70 en 80% immuun.

Dus van de 100 schade aan hun toebedeeld, wordt 70 of 80% genegeerd dus blijft er 30 of 20 schade over.

DeletedUser

Guest
Heb m'n tacktiek maar aangepast a.d.h.v. de diverse aanbevelingen. Het doen van veel meer quests levert idd nu veel meer hamers en munten op. Het vechten heb ik gereduceerd en de wapenkamers beperkt tot 2. Nu zit er weer wat vaart/ruimte in!

DeletedUser447

Guest
ik merk bij mezelf dat ik vaak vooruitloop op de quests. dat is op zich een voordeel.
maar nu zit ik in een fase waar ze om quests vragen waar ik niet op voorbereid was.
bijv. verzamel 3 zijde relikwieën en voltooi 3 confrontaties door te vechten
verzamel 3 edelsteen relikwieën en onderzoek edelsteenfabrieken.
dus nu maak ik van elk soort relikwie een gevecht gebied open.
en ik merk dat ik nu dat ik 4 staalfabrieken op lv 10/ 4 kristalfabrieken op level 8 /3 elixer fabrieken op lv 3 / en nog een boekrollen en zijde fabriek op lv 9 heb. dat het behoorlijk wat hamers kost om ze telkens op 3 uur te zetten.
ik denk dus dat ik me nu moet voorbereiden dat er werkplaatsen bij moeten komen.

Bovenaan