• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

OW

Hi,

Op verzoek wil ik het volgende bespreekbaar maken:
Waarschijnlijk door een fout van mezelf heb ik afgelopen week per abuis een OW level 31 verwijderd. Ik heb zelf geen idee hoe ik dat gedaan heb, maar goed. Is het niet handig om het verwijderen van een OW een heel aparte procedure te maken. Eigenlijk zal geen speler een OW willen verwijderen, dus waarom niet aparte procedure OW en aparte procedure gebouwen? Ik ben nu éénmalig geholpen door Inno, maar dat recht heb ik nu niet meer. Ik moet nog meer oppassen dus. Graag jullie input.
Grtz,
OG
 
zie niet meteen wat ze dan meer moeten doen dan 3x vragen of je zeker bent want het is niet met 1 klik dat je dat doet een wonder verwijderen.
 
Is het niet handig om het verwijderen van een OW een heel aparte procedure te maken. Eigenlijk zal geen speler een OW willen verwijderen, dus waarom niet aparte procedure OW en aparte procedure gebouwen?
Wat had je in gedachten?

Ik vermoed dat "gevaarlijk leven" hier nog niet zo verkeerd is. Ja, er gaat wel eens wat mis, maar dan leer je ook dat je moet oppassen en let je de volgende keer beter op.
Met andere woorden, dikke kans dat dit je laatste keer was omdat je vanaf nu eerst het schermpje echt leest en nadenkt voor je op "OK" klikt.
 
Bovenaan