• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Orks probleem op tablet

DeletedUser3888

Guest
O pro inches te kun en onderhandelen heb ik orks nodig. Gelukkig kon ik een orkstrategen bouwen die 5 orks per uur creëert.
Ik speel op een tablet en daar zit dus het probleem.....mijn orks worden niet gezien door het spel.
Heb al verscheidene malen mij orks binnen gehaald maar het spel ziet ze niet ( ik zie ze trouwens ook nergens) ze zouden tussen mij goederen en goud moeten staan.
Heel vervelend d wa t ik zou voor mij quests een provincie moeten veroveren, maar dat kan niet zonderorks.
 
O pro inches te kun en onderhandelen heb ik orks nodig. Gelukkig kon ik een orkstrategen bouwen die 5 orks per uur creëert.
Ik speel op een tablet en daar zit dus het probleem.....mijn orks worden niet gezien door het spel.
Heb al verscheidene malen mij orks binnen gehaald maar het spel ziet ze niet ( ik zie ze trouwens ook nergens) ze zouden tussen mij goederen en goud moeten staan.
Heel vervelend d wa t ik zou voor mij quests een provincie moeten veroveren, maar dat kan niet zonderorks.

Orkstrategen zijn gevechtseenheden units.
Het is niet mogelijk om orks te krijgen voor je in het ork hoofdstuk bent beland.
Als ik naar je stad kijk zie ik feeën productie en feeën huizen.

Dus die "laatste" onderzoeken er doorheen jassen en je kan weer verder op de wereldmap.
 

DeletedUser3012

Guest
Orkstrategen zijn eenheden. Je kunt geen orks produceren voor je in orks en kobolden zit. Orks zie je trouwens niet bij je munten en voorraden. Je ziet ze, net als mana en zaden, tussen de gastrasgoederen. Maar deze zijn blijvend. Ze heten (volgensmij) speciale goederen. Je orkstrategen zou je moeten vinden in je kazerne. Het ligt dus niet aan je tablet. De pc had ze ook niet als orks beschouwd. BTW, je hebt ook orks nodig om orkstrategen te maken. Je produceert orks in wapenkamers of in orkschuilplaatsen. Geen idee of je die in feeën kunt krijgen.
Hoop dat je deze informatie als nuttig zag.
Groet Boon
 

DeletedUser3888

Guest
Bedankt allebei....kon via de academies een oefenterrein oor orkstrategen bouwen die 5 orks per uur bouwt. Maar ik zit inderdaad nog in hoofdstuk 7. Dus snel verder met onderzoeken....jammer van deze zomerquests....moet een provincie veroveren wat dus niet gaat lukken.
 
Bovenaan