• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

opladen pagina

oud probleem maar ik ben het antwoord vergeten.
Pagina wil niet meer opladen,
heb dat probleem in het verleden wel vaker gehad,
weet dat ik dat iets moet wissen of zo,
maar kan het antwoord nergens meer vinden.
Spel laad op tot 24 en dan is het wachten en wachten....
O ja, ja ik zit op chrome.
Help aub want zo is het spel niet leuk!
 

DeletedUser4585

Guest
Als je Chrome open heb staan druk je gelijk tijdig de toesten CTRL SHIFT & DEL in, dan krijg dit window:
1596366021976.png

Zet die 3 vinkjes (Browsing/Download/Cache) aan en klik op Clear data.
 

DeletedUser4585

Guest
Ja, cache is meestal wel genoeg. Die andere kunnen verder geen kwaad, zijn meer op privacy gericht.
...Hij is trouwens nog steeds bezig dus er zal wel veel ingezeten hebben?
Dat is wel erg lang, meestal gaat dat toch een stuk sneller. Misschien toch iets vaker dit soort acties doen, een handig programma hiervoor is CCleaner (gewoon de free versie kiezen).
 
ja helaas maakt de aangeboden oplossing geen verschil. Vreemde is dat andere pagina's wl snel laden. Speel nu dus maar escape room games tot ik weer normaal op elvenar kan. :'(
 
Ja, cache is meestal wel genoeg. Die andere kunnen verder geen kwaad, zijn meer op privacy gericht.

Dat is wel erg lang, meestal gaat dat toch een stuk sneller. Misschien toch iets vaker dit soort acties doen, een handig programma hiervoor is CCleaner (gewoon de free versie kiezen).
Ccleaner is een fantastisch programma! gebruik hem al jaren.
 

DeletedUser4585

Guest
oké gaf aan dat er 6 cookies waren, dat is niet indrukwekkend lijkt me?
Is prima, zoals gezegd zijn het alleen de cookies voor Elvenar, dat zijn er dus niet zo veel.
Heb je je laptop anders al een keer opnieuw opgestart ? Misschien kom je er dan wel weer in.

Ik heb al wel cCleaner geïnstalleerd, al heb ik gen idee hoe die te gebruiken nu.
Health Check > Skip to Start Health Check (duurt even) > Make it better (duurt ook weer even).
Hou er echter rekening mee dat er dan wel heel veel troep opgeruimd wordt, ook voor andere websites.
 
ja had alles al opnieuw opgestart. De cCleaner ga ik een ander dag wel uitproberen. Het is 40 graden, ik ga siësta houden en hou elvenar voor gezien vandaag. Dank voor jullie hulp, ik snap helemaal niks van computers.
 
Yaikes "schoonmaakprogramma's" de grootste malware die er is.

Gewoon lekker je cache legen, en al die rommel lekker van je computer houden.
 
Is prima, zoals gezegd zijn het alleen de cookies voor Elvenar, dat zijn er dus niet zo veel.
Heb je je laptop anders al een keer opnieuw opgestart ? Misschien kom je er dan wel weer in.

Health Check > Skip to Start Health Check (duurt even) > Make it better (duurt ook weer even).
Hou er echter rekening mee dat er dan wel heel veel troep opgeruimd wordt, ook voor andere websites.
Ik heb hem in het Nederlands,
 
Bovenaan