• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

opladen pagina

Gratis bestaat niet, er zit altijd een adder onder het gras, voornamelijk in data collectie (virussen zijn vaak ook data collectoren)
Voor je het weet hebben ze bijvoorbeeld je bankgegevens gecollecteerd. welk programma dit wel en welke niet doet geen idee.

tenzij de broncode openbaar is of dat het van een "respectabel bedrijf is" begin ik er niet aan.
En helaas gaan ook respectable bedrijven wel eens de verkeerde kant op. kijk maar naar de makers van de Opera browser(ff opzoeken), ooit een respectabel bedrijf en product maar nu betrokken bij shady zaken (predatory loansharking)
https://www.engadget.com/2020-01-19...cZTAEUz6m23chlhr7Pe6ze3W20rjf2VOxdQdoEeoZjLUQ
 

DeletedUser4585

Guest
Ik heb hem in het Nederlands,
Bij mij is alles Engels. :) Hoe sommige dingen vertaald zijn naar Nederlands is soms onbegrijpelijker dan de oorspronkelijke Engelse tekst. :rolleyes: Dat zie je hier bij Elvenar ook. :oops:
 
Gratis bestaat niet, er zit altijd een adder onder het gras, voornamelijk in data collectie (virussen zijn vaak ook data collectoren)
Voor je het weet hebben ze bijvoorbeeld je bankgegevens gecollecteerd. welk programma dit wel en welke niet doet geen idee.

tenzij de broncode openbaar is of dat het van een "respectabel bedrijf is" begin ik er niet aan.
En helaas gaan ook respectable bedrijven wel eens de verkeerde kant op. kijk maar naar de makers van de Opera browser(ff opzoeken), ooit een respectabel bedrijf en product maar nu betrokken bij shady zaken (predatory loansharking)
https://www.engadget.com/2020-01-19...cZTAEUz6m23chlhr7Pe6ze3W20rjf2VOxdQdoEeoZjLUQ
:(
 

DeletedUser4585

Guest
Heeft het nut om de cleaner te verwijderen? of is het kwaad al geschied?:eek:
Gewoon blijven gebruiken, is niks mis mee. Programma heeft onlangs nog een security audit doorstaan dus laat de rest maar lullen. :p
 

DeletedUser4585

Guest
Als je CCleaner al niet meer vertrouwd zet dan je computer maar uit want dan kan je niks meer vertrouwen. :confused:
Windows zelf stuurt meer data naar Microsoft dan je eigenlijk wil weten. :p Over je GSM zullen we het dan maar helemaal niet hebben want wat Google/Apple allemaal doen is vele malen erger. o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan