• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opinie: hoeveelheid gebouwen weegt niet op aan de gevechten.

DeletedUser3614

Guest
wat vinden jullie ik zit in hoofdstuk 5 ik heb 5 wapenkamers niveau 15 , kazerne niveau 15 en een oeventerrein niveau 15 en als laatste naalden van de storm met 6 sterren, troepen omvang van 321

en nog zijn mijn eenheden te zwak om provincies om op de wereld kaart een gevecht te winnen. en moet ik alles afkopen.
ook met toernooien zijn de toverkunsten van mijn tovenaressen en bashee snel dood en kost dat veel eenheden om iets te kunnen winnen.

ik vindt dat eigenlijk heel slecht en demotiverend om te vechten terwijl ik dat heel erg leuk spel aspect vindt.

Groetjes Danny G
 
Vraagjes: Welke kleur en moeilijkheidsgraad hebben de provincies op de wereldkaart, hoeveel provincies heb je al voltooid en hoeveel provincies heb je openstaan?

Groeten, Keimpe
 

DeletedUser3614

Guest
141 voltooid / 149 voor een nieuwe stads uitbreiding, kleur rood, 4 moeten nog voltooid worden.
 
Je bent te ver vooruit gegaan. 141 provincies hoef/mag/moet je pas hebben als je in hoofdstuk 8 zit.
in de tussenliggende hoofdstukken kun je de sterkte van je troepen upgraden > hierdoor worden ze sterker en zul je weer gewoon kunnen vechten en winnen.

Maak de komende maanden, ja het zal even duren voor je weer op de juiste sterkte zit :eek:, gewoon extra troepen en vul intussen je ontwikkelingen, bouw aan je oude wonderen en geniet van de evenementen die je onderweg tegenkomt. EN er zijn nog vele stads-uitbreidingen in de tussenliggende hoofdstukken.

sterkte en geduld, later kun je weer voluit knokken. :D
 

DeletedUser2114

Guest
Als je in het toernooi veel wil kunnen vechten, moet je juist zo weinig mogelijk troepenomvangonderzoeken doen. Als je op de wereldkaart wil vechten, moet je die juist wel allemaal doen en eventjes wachten tot de provincies weer geel of oranje worden(of blauw of groen zelfs, maar dat kan lang duren :) )
 

DeletedUser990

Guest
Kleur groen is te bevechten, voor de liefhebber dan! oranje en rood kost kapitalen voor afkoop.
 

DeletedUser2114

Guest
Kleur groen is te bevechten, voor de liefhebber dan! oranje en rood kost kapitalen voor afkoop
Oranje is ook net te bevechten, met veel verliezen wel, maar moet bij de meeste provincies te doen zijn. Ik heb zelf namelijk alles op oranje staan en vecht er wel eens eentje.
 

DeletedUser3381

Guest
Je bent te ver vooruit gegaan. 141 provincies hoef/mag/moet je pas hebben als je in hoofdstuk 8 zit.
in de tussenliggende hoofdstukken kun je de sterkte van je troepen upgraden > hierdoor worden ze sterker en zul je weer gewoon kunnen vechten en winnen.

Maak de komende maanden, ja het zal even duren voor je weer op de juiste sterkte zit :eek:, gewoon extra troepen en vul intussen je ontwikkelingen, bouw aan je oude wonderen en geniet van de evenementen die je onderweg tegenkomt. EN er zijn nog vele stads-uitbreidingen in de tussenliggende hoofdstukken.

sterkte en geduld, later kun je weer voluit knokken. :D

Je hebt gelijk als je zegt dat hij te ver vooruit is gegaan met ontdekken van de provincies als je kijkt naar de onderzoeksboom. Tegelijkertijd heb ik er op dit moment in hoofdstuk 4 zelf ook 139 en ik eindig dit hoofdstuk met 144. Waarom? Ik heb niks raars staan, maar upgrade mijn stadje wel graag in balans. Ik heb namelijk 6 staalfabrieken, 4 boekrolfabrieken, 4 toverstoffabrieken, 8 werkplaatsen, 3 wapenkampers, 1 oefenterrein en uiteraard 1 kazerne. (Wel bijna allemaal op het maximale level van hoofdstuk 4 en ik eindig dit hoofdstuk ook met alles op het maximale level van dit hoofdstuk). Gewoon omdat ik graag de toernooien wil spelen met troepen en omdat ik ook voldoende wil produceren voor de upgrades. Er zit (mijns inziens) wel iets mis in de verhouding ruimte vs. benodigde gebouwen.....

(En dan heb ik mezelf ook nog 3 diamantuitbreidingen cadeau gedaan om alles te laten passen...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan