• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig opheffen

Via Ingame (zie screenshot)
Let er wel op dat je dat account maar op 1 wereld hebt, want anders ben je hem op de andere wereld ook kwijt.
 

Bijlagen

  • Account verwijderen.jpg
    Account verwijderen.jpg
    140,8 KB · Weergaven: 98
Mijn buurman Jerrow X heeft in de ruim een jaar dat ik nu mee speel nog nooit zijn wereld bezocht. Zijn stad heet "gestopt" maar toch blijft die gewoon mijn buurman. Hoe weet Elvenar dat iemand gestopt is als die zich niet volgens de officiele procedure heeft afgemeld?
Zo ziojn er in Aryndyl nog wel een paar werelden bv van BOERUIT die zijn of haar stad "Gone with the wind"noemt of Marjan de 1e die haar stad ook "gestopt noemt. Terwijl wel overal steeds nieuwe namen rond mijn wereld verschijnen blijven zij staan. Ra Ra hoe kan dit?
 
Die mensen laten dus hun account niet verwijderen. Ze vermelden alleen dat ze gestopt zijn, maar dat doet verder niks.
Als zij ooit diamantjes hebben gekocht, dan blijft die stad eeuwig bestaan volgens mij.
 

Deleted User - 124539

Guest
Mijn buurman Jerrow X heeft in de ruim een jaar dat ik nu mee speel nog nooit zijn wereld bezocht. Zijn stad heet "gestopt" maar toch blijft die gewoon mijn buurman. Hoe weet Elvenar dat iemand gestopt is als die zich niet volgens de officiele procedure heeft afgemeld?
Zo ziojn er in Aryndyl nog wel een paar werelden bv van BOERUIT die zijn of haar stad "Gone with the wind"noemt of Marjan de 1e die haar stad ook "gestopt noemt. Terwijl wel overal steeds nieuwe namen rond mijn wereld verschijnen blijven zij staan. Ra Ra hoe kan dit?
Als iemand voor x tijd niet meer heeft gespeeld (dwz. niet meer heeft ingelogd), dan wordt die account verwijderd. De tijd voordat het wordt verwijderd is afhankelijk van voortgang in het spel en diamantaankopen. Als de spelers die jij nu noemt al een eindje in het spel zitten (hoofdstuk 3 als ik me niet vergis), of diamanten hebben gekocht, is het dacht ik een jaar.

Die procedure via support is trouwens geen verplichting, dat is enkel als je zélf je account voorgoed wilt verwijderd hebben, zodat je er nooit meer mee kunt spelen. Tot ik dit topic las, heb ik nog niemand geweten die dat heeft gedaan, alhoewel er natuurlijk wel spelers zullen zijn geweest die dat ook hebben gedaan. Ik zou zelf als ik ooit zou stoppen nooit dat gebruiken, want als ik dan ooit terug wil spelen, zou ik er niet meer aankunnen.

@Elvennaam , ikzelf dacht dat tegenwoordig ook steden die diamanten hebben gekocht na een tijdje verwijderd worden, maar dat die vroeger wel eeuwig bleven bestaan?
 
Ik zou zelf als ik ooit zou stoppen nooit dat gebruiken, want als ik dan ooit terug wil spelen, zou ik er niet meer aankunnen.
Daarom doen de meesten dat waarschijnlijk ook niet, maar Wilg1 heeft 4 accounts en wil er daar 1 van weg hebben.

@Elvennaam , ikzelf dacht dat tegenwoordig ook steden die diamanten hebben gekocht na een tijdje verwijderd worden, maar dat die vroeger wel eeuwig bleven bestaan?
Dat zou kunnen. Geen idee eigenlijk.
 

Aeva

Chef
hoofdstuk 3 als ik me niet vergis
Volgens mij hoofdstuk 4.

Inactieve steden worden na een aantal maanden verplaatst, buiten het zicht van het actieve veld zo ongeveer.
Als er weer gespeeld wordt, dan wordt de stad tussen de actieve steden geplaatst. Als de 'eigen' plek nog vrij is op die plek en anders elders.
De uitdaging hierbij is dat er een RL verhuizer nodig is, en die was er niet meer (in ieder geval tot een aantal weken geleden).

Ik weet dus wel een speler die zichzelf helemaal heeft laten verwijderen. Had met iedereen ruzie...

Als je een stad kwijt wilt, kun je die het best helemaal leegmaken en nooit meer naar omkijken. Verdwijnt vanzelf van het speelveld.

elvenar handtekening DEF.jpg
 

DeletedUser2578

Guest
Let er wel op dat je dat account maar op 1 wereld hebt, want anders ben je hem op de andere wereld ook kwijt.
Idd. als bijv. je Winiyandor stad gekoppeld is aan dezelfde account die van je stad van Arendyll dan worden je beide steden verwijderd.
 
Bovenaan