• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

opdrachten

Moet ik alle opdrachten van de constructen doen voor ik naar het volgende gastras overstap ?
Als je de opdrachten in de kennisboom bedoelt, dan is het antwoord ja. Als je de hoofdstuk gerelateerde opdrachten bedoelt (links in je scherm), dan is het antwoord nee... zodra je in de kennisboom de eerste stap van het volgende hoofdstuk hebt voltooid (geavanceerde verkenners) verdwijnen die opdrachten en begint de lijst van het volgend hoofdstuk! Je loopt dan uiteraard wel wat beloningen mis...
 

Deleted User - 147694

Guest
zodra je in de kennisboom de eerste stap van het volgende hoofdstuk hebt voltooid (geavanceerde verkenners) verdwijnen die opdrachten en begint de lijst van het volgend hoofdstuk! Je loopt dan uiteraard wel wat beloningen mis...
Hoe kom je daar bij?

De opdrachten die eerder niet geweigerd konden worden kunnen als je de geavanceerde verkenners vrijgespeeld hebt wel geweigerd worden.

Het voordeel van wachten tot de geavanceerde verkenners vrijgespeeld zijn, is dat je opdrachten die wat betreft de beloning waardeloos waren die kun je dan overslaan, maar opdrachten die wel de moeite waard zijn, kun je als je aan de voorwaarden voldoet alsnog afronden om de bijbehorende beloning te kunnen krijgen.

Of heeft InnoGames daar een verandering in gebracht waar ik niet van op de hoogte ben?

Overigens werkt deze methode bij de Elvenar pas weer als er een nieuw hoofdstuk in de game bij komt, bij het nieuwe hoofdstuk kan het wederom pas weer als er een nieuw hoofdstuk bij komt. ;)
 
Bovenaan