• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: Van level veranderen tijdens de quest...welke gevolgen heeft dat?

k zit in de tech tree juist op de grens..., wat gebeurt er als ik mijn onderzoek net voor de kist activeer? Wordt dan alles in deze quest nog duurder voor mij? Blijf ik in het level waar ik gestart ben met de quest of volgt de quest de techtree in realtime?

Je gaat pas naar het nieuwe hoofdstuk als je de verkenner helemaal hebt vrijgespeeld (het onderzoek onder het kistje)

Zodra je dit onderzoek niet hebt afgerond, zit je nog in het oude hoofdstuk ervoor.

Ja zover was ik ook mee! Maar als ik daar voorbij ben, wordt dan alles in de quest duurder voor mij? Zal ik dan op level 5 de quest moeten afspelen of blijf ik in de vier waar ik de quest in gestart ben? Gaat dan ook de waarde van de cultuur omhoog? Wat met de drie gebouwen van de quest waar al bieten inzitten?

De cultuur die je wint is een pak beter, maar je betaalt ook de prijzen van het nieuwe hoofdstuk voor de quests van het evenement.

Ik heb braaf al mijn KP gespaard tot ik aan de laatste opdracht kwam! Ben dan pas overgegaan naar het volgende level en inderdaad de cultuur in gebouw 3 waar al wat bietjes insteken is gestegen maar wou vooral vermijden dat de quest nog duurder zou worden, mijn tellers stonden allemaal op nul, zowel Tir1,2 en 3.... was echt niet grappig zelle! Hoop dat de volgende terug bestaat uit investeer en niet uit betaal. Als klein spelerke echt geen lolleke :)

DeletedUser2278

Guest
Maar als ik daar voorbij ben, wordt dan alles in de quest duurder voor mij? Zal ik dan op level 5 de quest moeten afspelen of blijf ik in de vier waar ik de quest in gestart ben?

Nee, de bedragen die gevraagd worden stijgen mee met je hoofdstuk. Ik heb de fout gemaakt bij opdracht 89 de geavanceerde verkenner vrij te spelen, met als gevolg dat opdrachten 90-92 opeens niet meer haalbaar waren. Had ik maar even gewacht en liever een gebouw opgewaardeerd of een troepenomvang vergroot, dan was het me met wat moeite wel gelukt, maar de geplande 3 x 3000 t3-goederen werden er nu opeens 3 x 14700, ruim viereneenhalf keer zoveel dus, en dat is niet haalbaar meer.

Gestrand in het zicht van de finish...
:(

Bovenaan