• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: spoiler 'Tovenaren en draken'

DeletedUser

Guest
Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


1. Research Advanced Scouts
2. Gain 1 Mana
3. Buy 3 Knowledge Points
4. Spend 3 Knowledge Points
5. Research Wisdom Square
6. Build a Wisdom Square
7. Research Campus
8. Build a Campus
9. Research Alchemy Faculty
10. Have at least 1 Alchemy Faculty
11. Research Necromancy Faculty
12. Have at least 1 Necromancy Faculty
13. Research Arcane Faculty
14. Have at least 1 Arcane Faculty
15. Have 2 Necromancy Faculties / Have 2 Alchemy Faculties / Have 2 Arcane Faculties
16. Produce Crystal Flasks 5 times / Produce Arcane Scroll 5 times / Have 1 Necromancy Faculty at level 2 or higher
17. Produce Soul Catchers 5 times / Produce Archane Scrolls 5 times / Have at leasy 1 Alchemy Faculty at level 2 or higher
18. Produce Crystal Flasks 5 times / Produce Soul Catchers 5 times / Have at least 1 Arcane Faculty at level 2 or higher
19. Produce Soul Catchers 10 times / Produce Arcane Scroll 10 times / Produce Crystal Flasks 10 times
20. Have a Campus at level 2 or higher
21. Produce Necromancers 1 time / Produce Alchemists 1 time / Produce Arcanologists 1 time
22. Gain 100 Alchemy Necromancer / Gain 100 Arcane Necromancers
23. Gain 100 Arcane Alchemists
24. Research A Library and... a Broomstick?
25. Have a Campus at level 3 or higher
26. Have 3 Necromancy Faculties / Have 3 Alchemy Faculties / Have 3 Arcane Faculties
27. Research Sorcerers Style Residences
28. Produce Soul Catchers 20 times / Produce Arcane Scrolls 20 times / Produce Crystal Flasks 20 times
29. Research Sorcerers Style Workshops
30. Have a Campus at level 4
31. Research Sorcerers Style Main Hall
32. Have a Main Hall at level 24 or higher
33. Research Sorcerers Crystal Manufactory
34. Research Sorcerers Scrolls Manufactory
35. Research Sorcerers Style Fairy Silk Manufactory
36. Research Map Expansion 40
37. Have Prof. Juan's Needful Things at least 1 time

Mykans Guide - Mainline Quests
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi,

bedankt voor deze info, maar ik zit met een vraag, kan ik de bosfabrieken en de verwerkings fabrieken verwijderen? zie geen vraag voor deze goederen meer in de opdrachten lijst van tovenaren en draken staan?
 

DeletedUser4647

Guest
30/06/2020: Opdracht 29: Bezit 20 woongebouwen op niveau 24 of hoger
 

DeletedUser4585

Guest
Ik veronderstel dat BoGo bedoelde dat de opdracht afwijkt van wat in de lijst bovenaan staat (bericht en spoiler van Lord Soth)
Wijkt dus niet af want die lijst is voor de niet-weigerbare opdrachten. Bogo's opdracht is een weigerbare en komt daarom niet voor in de lijst.
 
de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.
Aparte lijsten voor weigerbare en niet weigerbare opdrachten (met dezelfde nummers) is nieuw voor mij… De lijst op Elvengems is vrijwel identiek aan bovenstaande lijst. In die lijst van Elvengems staat ook of een opdracht weigerbaar is (een enkele). In die lijst is opdracht 29 weigerbaar...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4647

Guest
Dank voor jullie reactie. Het is idd een weigerbare opdracht. Ik ga ook eens naar de verschillende lijsten kijken, dit is ook nieuwe informatie voor mij.
 
Bovenaan