• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

OPDRACHTEN linkerkant scherm

DeletedUser142

Guest
Hallo iedereen,

Ik erger me al jaren aan die opdrachten aan de linker kant van het scherm....
Opdracht accepteren of weigeren....en dat geklik als je weigert.....irritant
Het zou VEEL HANDIGER zijn als daar een menu komt, waar uit je kunt kiezen welke opdracht je wilt accepteren....

Graag jullie mening/op-of aanmerkingen

vr. groeten
WORF/Patrick
 

DeletedUser4585

Guest
Is al vaker voorgesteld maar helaas nog niks mee gedaan. :(
 
Ik zet hem gewoon op iets dat ik toch niet ga of kan doen en dan staat die stil. In de eerste hoofdstukken heb je soms nog wel wat aan vooral de voorraden, maar als je verder bent, stellen ze niet veel meer voor.
 

DeletedUser2578

Guest
Hallo iedereen,

Ik erger me al jaren aan die opdrachten aan de linker kant van het scherm....
Opdracht accepteren of weigeren....en dat geklik als je weigert.....irritant
Het zou VEEL HANDIGER zijn als daar een menu komt, waar uit je kunt kiezen welke opdracht je wilt accepteren....

Graag jullie mening/op-of aanmerkingen

vr. groeten
WORF/Patrick
Ik herken dit ook. Het kost ook veel tijd voordat je de juiste opdracht hebt gevonden, bijv. wanneer je snel de opdracht 'update gebouw vanaf lvl 11' wil, zoekt je je rot naar, en door het zoeken en niet snel kunnen vinden kan je net te laat zijn. Zoals Mistwalker al schreef er is al eerder voorgesteld voor een Menu maar tot op heden helaas nog niks. Ik hoop ook dat er een Menu komt want zoals het nu is maak ik nauwelijks meer gebruik van de opdrachten. Dat is aan de ene kant zonde want hierdoor verlies je best wel veel gewonnen voorraden en munten die je weer voor het spelen van de Toren nodig hebt. Een idee zou kunnen zijn het Menu zoals we die ook bij het Broederschapsavontuur hebben; het is meteen overzichtelijk en handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit in het kamp van Buizerd, de beloning is te laag om er echt op te spelen.

Wat ik nog wel eens doe is een opdracht die ik niet binnenkort ga doen overslaan. Op die manier wordt 'altijd' gevraagd naar een opdracht die nog wel eens spontaan gebeurt. Niet optimaal, maar je verdient er nog wel eens wat stuivers mee.
 

DeletedUser2578

Guest
de beloning is te laag om er echt op te spelen.
Klopt dat de beloning laag is maar als net je muntenregen op zijn dan kunnen de lage beloningen net goed pas komen.
Wat ik nog wel eens doe is een opdracht die ik niet binnenkort ga doen overslaan.
Tja door soms geen puf en tijd om het hele menu door te klikken om een opdracht te vinden laat ik het nu op z'n beloop, als er toevallig een opdracht op staat die past dan is het mooi meegenomen en anders pech gehad. Na 5 jaar heb ik er een beetje genoeg van om steeds te zoeken en te zoeken naar de juiste opdrachten, direct een overzicht zou handig zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
s het niet veel efficienter om alle buren te gaan helpen? Dat levert veel meer munten dan die opdrachten.
Ja dat doe ik ook maar ik weet niet hoe het komt want alles wat ik in mijn stad doe kost zoveel munten dat ik altijd tekort aan kom lol :)
 

DeletedUser2578

Guest
of je gouden afgrond uppen (levert ook extra bevolking, is ook altijd leuk meegenomen).
lGoed idee maar straks als de nieuwe toernooienregels ingaan moeten we alle wonderen die geen eenhedeneffect hebben weghalen o.a. ook de gouden afgrond, heeft dus niet zoveel zin om het verder te uppen(?) lol.... :)
 

Aeva

Chef
Goed idee maar straks als de nieuwe toernooienregels ingaan moeten we alle wonderen die geen eenhedeneffect hebben weghalen
Maar dat 'moet' helemaal niet. Dat bepaal je zelf of het voordeel groter is dan het nadeel. Bovendien is het nadeel over het algemeen heel klein. Je bent, naar mijn mening, aanzienlijk beter af als je de strategie om je punten te halen in het toernooi herziet.
 
Afhankelijk van hoeveel wonder levels je hebt gaat dat meer of minder meetellen. (Aantal wonder levels wordt door 300 gedeeld zoals het er nu uitziet, dus zolang je onder de 300 zit is het leed nog te overzien wat wonder levels betreft.)

Andere oorzaken voor kosten zijn het aantal stadsuitbreidingen wat je hebt neergelegd, en hoever je in de hoofdstukken bent. Ik heb het niet onderzocht, maar die kunnen wel eens meer invloed hebben dan wonder levels.

Goed idee maar straks als de nieuwe toernooienregels ingaan moeten we alle wonderen die geen eenhedeneffect hebben weghalen
Als je het uiterste uit het toernooi wilt persen elke week, dan heeft weggooien van wonder levels echt zin.

Maar dan moet je de lijn ook doortrekken, en stadsuitbreidingen en onderzoek "weggooien". Effectief betekent dat je opnieuw begint, en dan met zo weinig mogelijk uitbreidingen, geen overbodige wonderen, en alleen de verplichte onderzoeken ergens in het Dwergen hoofdstuk gaat zitten en blijft zitten.

De vraag is of je dat wel wilt. Als je echt volledig voor het toernooi gaat, dan wel, maar anders lijkt het me allemaal wat extreem. Je doet dan niets meer dan alleen toernooi (met dat account in ieder geval).

Zoals Aeva zegt, een andere optie is om met minder uit het toernooi genoegen te nemen, en gewoon door te blijven spelen.
Toernooi kosten worden toch veel hoger, die extra kosten door wat wonder levels maakt dan weinig meer uit.
 
Bovenaan