• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aangepast & Wacht op Update opdracht 20 elementalen

DeletedUser2989

Guest
verplichte opdracht 20 bij de elementalen verschijnt als; lever 10.000 spirituele goederen in. Het is echter een verzamelopdracht. Op Gems wordt hij vermeld als; collect etc.

Het lever in vakje vult ook automatisch, maar zoals het er staat is het verwarrend. Ik heb hem al klaar, kan helaas geen foto meer maken.
 

DeletedUser3012

Guest
Moet dit niet staan in: tekstgerelateerde fouten?
 

DeletedUser2578

Guest
verplichte opdracht 20 bij de elementalen verschijnt als; lever 10.000 spirituele goederen in. Het is echter een verzamelopdracht. Op Gems wordt hij vermeld als; collect etc. Het lever in vakje vult ook automatisch, maar zoals het er staat is het verwarrend. Ik heb hem al klaar, kan helaas geen foto meer maken.

Je kan op beide manieren 10.000 spirituele goederen afgeven; het maakt niet uit of je het in één keer inleverd of langzaam aan verzameld.
 

DeletedUser2989

Guest
Ik ben blijkbaar onduidelijk. Ik probeer het nogmaals:

De opdracht verschijnt als een inleveropdracht, met het inlever afgeef raampje en de woorden: lever in. Het is echter een verzamelopdracht. Er hoeft niks te worden afgegeven. Daarom is dit m.i.niet een tekstgerelateerde fout.

Ik heb niks afgeleverd, natuurlijk wel verzameld en daarmee wel de opdracht vervuld. Ik was verward toen ik zag dat de opdracht klaar was en heb mijn goederen in de gaten gehouden. Er is niks afgeschreven/afgegeven.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik ben blijkbaar onduidelijk. Ik probeer het nogmaals:

De opdracht verschijnt als een inleveropdracht, met het inlever afgeef raampje en de woorden: lever in. Het is echter een verzamelopdracht. Er hoeft niks te worden afgegeven. Daarom is dit m.i.niet een tekstgerelateerde fout.

Ik heb niks afgeleverd, natuurlijk wel verzameld en daarmee wel de opdracht vervuld. Ik was verward toen ik zag dat de opdracht klaar was en heb mijn goederen in de gaten gehouden. Er is niks afgeschreven/afgegeven.

Ohhh ok, ik dacht dat het één van de opdrachten was dat je ook moet inleveren. Dan moet als tekst staan: verzamel 10.000 spirituele goederen, is het niet?
 

DeletedUser2989

Guest
Dat lijkt me wel omdat er in het Engels ook 'collect' staat, maar kan ik niet uitzoeken, daarom meld ik het hier. Het is een beetje sneu als je spirituele goederen gaat inleveren terwijl dat niet hoeft.
 

Deleted User - 370874

Guest
Als het een collectieopdracht is dan is het inderdaad een textfout
bij deze zal ik hem verplaatsen naar het juiste forum.

Ik zie 3 dezelfde opdrachten waarbij er 1 een textfout lijkt te hebben
  1. Verzamel 10.000 platina [0 /10000]
  2. Lever 10.000 elfenboomsap af [0 /10000]
  3. Verzamel 10.000 maanstenen [0 /10000]
Het lijkt erop dat spelers met staal/elfboomsap als bonus de verkeerde text als opdracht krijgen.
@Aerwer klopt het dat je deze opdracht bedoeld?

ps.
Om goederen in te kunnen leveren moet je een "inlever" button bij de opdracht zien.
Per ongeluk inleveren bestaat dan niet.
 

DeletedUser2989

Guest
Meesterslager, klopt, ik heb elfenboomsap als bonus en de opdracht ging alleen om het inleveren van 10.000 bonusgoederen, dus alleen numero 2, met als cadeautje weer 5000 bonusgoederen erbij.
Ik weet het niet meer helemaal zeker, maar ik dacht dat dat die button er bij stond. Maar nu ik dat weet, zal ik er in het vervolg even extra opletten. Op gems is het nr 20 van de verplichte opdrachten en het is de opdracht voorafgaand aan het portaal onderzoek.
 
Bovenaan