• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onzinopdrachten

Ik doe eigenlijk nooit de opdrachten wacht tot het volgende ras en ga dan cherrypicken.
Maar afgelopen ras een keer wel de opdrachten gedaan, en zat best veel leuks tussen, ook rommel natuurlijk maar dat hoort erbij overall heel veel leuks gekregen. verbazingwekkend veel leuks eigenlijk.
 

DeletedUser234

Guest
Precies en de opdrachten houden je ook nog eens leuk bezig, al gebruik ik ze vooral als leidraad voor het hoofdstuk.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik lees hier dat iedereen zo snel mogelijk klaar wil zijn.
Wat willen jullie daarna gaan doen?
De e hoofdstukken komen niet om de 2-3 weken.
Op den duur loop je toch vast en dan is er helemaal niks meer aan dit spel.
Mijn advies: rustig doorspelen en gewoon de opdrachten doen. Kost tijd, maar dat heb je in overvloed met dit spel.
 
Ik lees hier dat iedereen zo snel mogelijk klaar wil zijn.
Wat willen jullie daarna gaan doen?
De e hoofdstukken komen niet om de 2-3 weken.
Op den duur loop je toch vast en dan is er helemaal niks meer aan dit spel.
Mijn advies: rustig doorspelen en gewoon de opdrachten doen. Kost tijd, maar dat heb je in overvloed met dit spel.
zo lees ik het niet (allemaal) als je de opdrachten doet ga je net sneller, want je hebt dan meer rasfabrieken nodig en dan ben je er sneller door. Elementalen Amuni en constructen, allemaal kon je het makkelijk doen met een pak minder fabrieken dan wat de questen vragen.

Heel vroeger was het zo dat de questen ongeveer 2/3 van het maximum vragen, nu vragen ze steeds het maximum in de questen....
 
zo lees ik het niet (allemaal) als je de opdrachten doet ga je net sneller, want je hebt dan meer rasfabrieken nodig en dan ben je er sneller door. Elementalen Amuni en constructen, allemaal kon je het makkelijk doen met een pak minder fabrieken dan wat de questen vragen..

En dat snap ik dus niet. Aan de ene kant willen ze dat je dus snel door het hoofdstuk gaat. door je de opdrachten te geven om zoveel gastras spul neer te zetten en aan de andere kant remmen ze je af door je kostbare goederen als mana of zaden weg te laten gooien...

En als je de ruimte niet hebt om zoveel gastras spul neer te zetten of omdat je gewoon op een rustiger tempo door het hoofdstuk heen wilt, zit je gewoon vast op zo'n opdracht. Wat is dan toch het nut. Je hebt die opdrachten toch niet om aan het einde van het hoofdstuk ze over te kunnen slaan en alleen de makkelijke of opdrachten die wat opleveren er uit te pikken. Hoofdstuk zelf wordt zo best wel saai, zonder opdrachten.
 
Als je je straten upgrade, heb je minder cultuurgebouwen nodig dan wanneer je dat niet doet. Scheelt dus in ruimte.

Ik doe altijd de opdrachten en hoewel ik wel eens baal bij sommige, vind ik het prima te doen.
Ik vind het wel jammer dat de opdrachten je verplichten om een maximum aan gastrasgebouwen te gebruiken, terwijl je het ook met minder kan spelen.
Het gaat dan langzamer en inefficiënt, maar dat zou iemands eigen keuze moeten mogen zijn.
De verhaallijn vind ik wel leuk om te volgen.
 

DeletedUser2037

Guest
Gewoon een vraagje.
Wij hebben een speelster die geen certificaat heeft gekregen tijdens het vorige toernooi van hout.
Waar kan ik hier een ticket aanmaken voor zoiets?
 

DeletedUser234

Guest
wat bedoel je met certificaat?

een support ticket kan je aanmaken via de knop rechts onder in het spel (tandwiel).

of rechtstreeks via de link die iemand anders je wel kan geven (sorry ik heb hem niet, ken hem wel)
 

DeletedUser2037

Guest
Waar kan je hier spelers melden, die vervelende mails sturen.
Krijg nu weer 1 van een zekere Kustar.
Hallo
Zoals ik kan zien, speel je ELENAR voor een tijdje, hè? Ik denk, ik denk dat je een proffesionele speler bent, hier is de deal genoemd worden, is er een nieuw spel genaamd [modedit:gecensureerd] . Het spel is vergelijkbaar met deze. Ik ben op zoek naar de mensen om mijn alliantie daar toetreden, moeten ervaren spelers zijn, kun je helpen?
Bericht me - als er vragen zouden zijn)
modedit:gecensureerd

Is reclame aan het maken voor andere games, maar ben bang dat dit gewoon een soort van fishing mail is.
Kan de leiding van Inno hier eens naar kijken aub.
Is een speler die zelf helemaal geen reet aan zn stad heeft gedaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Waar kan je hier spelers melden, die vervelende mails sturen.
Krijg nu weer 1 van een zekere Kustar.

Je kan als je in de browser het bericht opent aan de linkerkant een avatar zien met daaronder een envelop en uitroepteken, via de uitroepteken kun je de speler rapporteren.

Verder kun je het beste de naam van de site waar de referentie voor is uit je bericht verwijderen.
 
Bovenaan