• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [12826] Onzichtbare troepen en velden

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.17.11-(f1932ea) (2016-11-09 12:49)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Opera 41.0
Flash Speler versie: 23.0.0.185
Besturingssysteem: Windows 10 (Anniversary) Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elfen

Tijdens de toernooien zijn vaak een aantal vijandelijke troepen onzichtbaar. Soms is ook het speelveld onzichtbaar, waardoor het verplaatsen van de troepen onmogelijk wordt.

Deze bug is volgens mij al veel vaker gemeld, maar ik kon het nergens terugvinden.
Het zou toch fijn zijn als dit eens een keer opgelost wordt

Ja browser history en flash cache geleegd, spel opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart. Helpt allemaal niets. 2 gevechten verder en het is weer zo ver :mad:
 
Vorig toernooi heb ik het ook voor het eerst gehad, eigen troepen allemaal onzichtbaar, en dan 1 van de vijanden, die net het meest mobiel is...
Was op verplaatsing, ik denk in Chrome.
 

DeletedUser6

Guest
@Didi1 : Er zijn problemen bekend in Chrome, maar jouw rapport zegt dat jij Opera gebruikt. Heb je in Opera nog steeds deze problemen?
 
In 1 van de andere topics staat dat er geen fix is.
Vraag me af of probleem in toernooigevechten vandaag dezelfde basis heeft: vijandjes die je raakt worden soms niet uit hun troepenaantal verwijderd, tot de volgende keer dat je ze treft. Soms blijft een cijfertje zichtbaar waar ze stonden terwijl ze allemaal al gedood zijn...
 

DeletedUser

Guest
@Didi1 : Er zijn problemen bekend in Chrome, maar jouw rapport zegt dat jij Opera gebruikt. Heb je in Opera nog steeds deze problemen?

@Marindor Sorry voor mijn late reactie, heb je bericht helemaal over het hoofd gezien.
Maar ja ook in Opera nog steeds veel last van onzichtbare vijanden of eigen troepen.
Btw speel nu trouwens in Opera versie 42.nog wat
 
Dryades als toernooi-vijanden zijn onzichtbaar in Opera, en alleen zij...
EDIT: In Chrome zijn ze nu wel zichtbaar. Opera is nochtans tegenwoordig gebaseerd daarop, en zou dus hetzelfde resultaat moeten geven...
 
Laatst bewerkt:
Ik speel nu even op een state-of-the-art PC met windows 10 en chrome, en ja hoor: onzichtbare hellehonden als tegenstanders in toernooi...
En in een volgende gevecht zijn mijn priesters dan weer onzichtbaar...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik speel nu even op een state-of-the-art PC met windows 10 en chrome, en ja hoor: onzichtbare hellehonden als tegenstanders in toernooi...
En in een volgende gevecht zijn mijn priesters dan weer onzichtbaar...

Yep probleem blijft en het lijkt bij mij alsof vooral de lange-afstandeenheden (hondjes, boogschutters) zich niet willen laten zien ;)
 
die hebben gewoon 'stealth mode' opstaan :)...

Heb het ook vaak genoeg voor... state of the art game pc met chrome latest version.
 

DeletedUser2080

Guest
Ook hier sinds vandaag :-( onzichtbare hellehonden en boogschutters van tegenpartij en mijzelf. Niets helpt...opnieuw laden pc opnieuw opstarten. Echt balen. Gisteren deed alles het normaal, maar vandaag voor het eerst zijn gevechten eigenlijk niet te doen. ik kan ook niet zien waar ik de vechters kan plaatsen... jammer in dit toernooi...
Gebruik mac en chrome overigens.
 
Hier in Opera nog steeds onzichtbare vijanden, dode vijanden die pas in volgende beurt van het totaalcijfer van hun eenheid afgaan, cijfer van eenheid (rest is onzichtbaar) dat blijft staan nadat de hele eenheid vernietigd is (ze vechten niet meer, maar wel verwarrend zo verschillende cijfers die blijven plakken waar die dode eenheden laatst stonden, verdwijnt pas als je zelf een eenheid op datzelfde vakje plaatst).
 
@ratko : dat gaat niet, we zijn met teveel verslaafden, er zullen er altijd een deel doorgaan. Er zijn er wel al die succesvol cold turkey gegaan zijn, complete stop, maar dat lukt niet iedereen, en is ook niet direct wenselijk. En de spelmakers zouden een staking toejuichen, met alle moeite die ze hebben om ons te vertragen in onze voortgang door het spel ;)
 

DeletedUser2080

Guest
GROM Nog steeds onzichtbare manschappen :mad: waarom doen ze daar nu niet eens een keer iets aan?? Word er -zelfcensuur-narrig van!
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb geen last van onzichtbare vijanden, maar ik durf het bijna niet te zeggen, uit angst dat ik ze straks ook niet meer zie. ;)

Ik gebruik Chrome, Windows 10, wis elke maand mijn geschiedenis, cookies en flash cachegeheugen enzo met ccleaner.
 
Bovenaan