• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bevestigd [ONYX-44896] opdracht seizoen van triomf

Schermafbeelding 2023-07-27 152657.jpg
Schermafbeelding 2023-07-27 152657.jpg


ik kan opdracht van seizoen niet doen.
 
is dit niet het bugforum dan? want daar werd ik naar toe verwezen toen ik support ticket maakte
Dit is zeker het bugforum... ik heb het voor je uitgezocht.. "Elvariaanse spelen" verwijst naar het Waterpracht event. Ben dan ook heel verbaasd dat support je hierheen verwijst in plaats van dat gewoon uit te leggen... de opdracht vraagt je dus 1 quest van het waterpracht-event te doen
 
Laatst bewerkt:
Het zijn willekeurig gekozen opdrachten, ze worden niet per dag besloten vantevoren. Gegeven het grote aantal spelers van het spel zijn er alitjd wel een paar spelers die even pech hebben.

Morgen krijgt iedereen weer nieuwe dagopdrachten.
 
Het zijn willekeurig gekozen opdrachten, ze worden niet per dag besloten vantevoren. Gegeven het grote aantal spelers van het spel zijn er alitjd wel een paar spelers die even pech hebben.

Morgen krijgt iedereen weer nieuwe dagopdrachten.
ja maar loop wel punten mis en er zit er nog 1 in dat je 8 opdrachten moet doen in 6 dagen dus dan loop je 70 punten mis .
 
Die weekopdracht kan je altijd afmaken. Zodra je volgende week 4 nieuwe opdrachten krijgt zet die 1 daarvan in de wachtrij dan.
Het komt er op neer dat je de weekopdrachten op kan sparen en de dagopdrachten niet.
De dagopdracht waar je mee bezig bent blijft gewoon doorlopen echter krijg je de volgende dag niet 4 nieuwe maar 3 nieuwe.
De dagopdracht waar je nog niet mee bent begonnen vervalt automatisch en komt de volgende dag een nieuwe voor in de plaats.
 
ja maar loop wel punten mis en er zit er nog 1 in dat je 8 opdrachten moet doen in 6 dagen dus dan loop je 70 punten mis .
Zoals Yogi zegt, je mag langer doen over een week opdracht, "week opdracht" betekent allean dat je elke week 4 nieuwe krijgt. Hoe lang je over 1 opdracht doet maakt niet uit.

Het is handig maar niet noodzakelijk om ze binnen een week af te hebben.

EDIT: Ik heb bijvoorbeeld wel eens 3 weken over "gebruik 10 dierenvoedsel" gedaan, ik gebruik er maar 3 per week.
 
Bovenaan