• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug [ONYX-40921] Koninklijke prijze scherm opent op blad zonder pakbare prijzen.

Spelversie: __ v1.154.6-(16e2eef) - html5 (2022-06-20 17:38)
Spelwereld: __ beiden
Flash of HTML5: __ no flash please
Flash Speler versie: __ no flash please
Spelersnaam: __ AlbertDeWijze
Mensen of Elfen: __ Mens

Browser + versie: __ firefox 101.0.1 (mint editie)
Besturingssysteem: __ Linux mint
Schermresolutie: __ desktop

Reproduceerbaarheid: __5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

EDIT: "Altijd" als de groene balk achter de laatste prijs is.

Reproductiestappen:
__ In kleine vin event (maar geldt voor alle events met "koninklijke prijze" ) een aantal hoepels gekozen, en een nieuwe prijs vrijgespeeld
__ Ik open het scherm om te prijs te pakken, en zie dit:

Screenshot from 2022-06-26 10-42-38.png
Blad 2 van 6, maar alle prijzen kan ik niet kiezen. Er is ook geen groene balk halverwege met de "63" score te zien.

Op blad 1 (kies de "<" toets onderaan) zie ik

Screenshot from 2022-06-26 10-43-11.png
En hier is dus de prijs die ik wel kan pakken.

Verwachte Situatie:
__ Prijzen scherm opent op laatste blad waar ik prijzen kan pakken.

Bonus bug:
"Koninklijke prijze" mist een "n" aan het einde (links bovenaan in het paarse deel).
 
Op de 1e afbeelding is te zien dat je kunt klikken op de groene knop 'Claim alles' (rechtsonder), daarmee kun je alle beschikbare prijzen innen, dus ook als die op blad 1 van 6 staan... dit is dus hooguit een visuele bug (het scherm toont 'alvast' de volgende bladzijde)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik weet niet of dit de bedoeling is, of dat het een bug is. Ik heb het in ieder geval als bug aangemeld, dan krijgen we het vanzelf te horen :) ONYX-40921
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Reactie van de ontwikkelaars: Het is de bedoeling dat het scherm opent met de prijs waar je naartoe aan het werken bent. Het scherm opent dus op de plek waarvan de ontwikkelaars aangeven dat het de bedoeling is.
 
Bovenaan