• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix [ONYX-28792] Elvenar's lopen naast de wegen!

Spelversie: 1.9.2
Spelwereld: Aendyll
Browser + versie: FireFox 70.0
Flash of HTML5: Flash
Flash Speler versie: 30.0 r0
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1680x1050
Spelersnaam: rodeon
Mensen of Elfen: Elf

Reproduceerbaarheid: 5/5

Titel van de Opdracht: nvt

Huidige Situatie:
Sinds ik aan Hoofdstuk XV Elvenar ben begonnen, loopt het volk Elvenar door mijn stad; niet op de paden, maar er net naast... Ook de Constructen deden dat.

Verwachte Situatie:
Dat door de stad dwalende gasten (net als de bevolking) op de paden loopt

Reproductiestappen
1.
Login
2. Kies Arendyll
3. Wacht tot de stad geladen is

Screenshots van de bug:
upload_2019-10-24_10-54-2.png
 
Ze lopen niet. Ze zweven. Op of langs de paden, ik vind het best. Misschien weer eens tijd voor iets dat rijdt. Sinds de dwergen niet meer gezien als ik t goed onthouden heb. Of vliegen, huppelen, dansen mag ook. Of een totaal bezopen tovenaar die uit de kroeg naar huis komt kruipen. Beetje creatiever en verrassender zou leuk zijn. Eerlijk gezegd had ik totaal niet gezien wat de Elvenar doen. Let er niet op. Dat zegt misschien al genoeg....
 
Ze lopen niet. Ze zweven
Oke hoor, ze zweven... en als we dan toch komma's gaan peuteren: De dwergen liepen op de wegen, maar hadden wel hun eigen spoorlijntje voor het verzamelen van hun fabrieksgoederen... graniet en koper, als ik het mij goed herinner!
 
Laatst bewerkt:
Ze lopen niet. Ze zweven. Op of langs de paden, ik vind het best. Misschien weer eens tijd voor iets dat rijdt. Sinds de dwergen niet meer gezien als ik t goed onthouden heb. Of vliegen, huppelen, dansen mag ook. Of een totaal bezopen tovenaar die uit de kroeg naar huis komt kruipen. Beetje creatiever en verrassender zou leuk zijn. Eerlijk gezegd had ik totaal niet gezien wat de Elvenar doen. Let er niet op. Dat zegt misschien al genoeg....

die bezopen tovenaar vind ik wel wat ...zwaaiend met zijn stafje en knalt wat stuk ,struikelt overal tegen aan:)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Deze bug (van inmiddels bijna een jaar geleden) is nog altijd niet opgelost...

Bekijk bijlage 5760...
Klopt, de bug staat nog open, maar heeft een lage prioriteit. Er is vorig jaar een poging gedaan het probleem op te lossen, maar omwille van de tijd is dat toen niet gelukt. Daarna is dit probleem niet meer opnieuw ingepland, en nu is het wachten tot er tijd beschikbaar komt om bugs met een lage prioriteit op te lossen.
 
Bovenaan