• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-25707] scrollen in het handelsgebouw

DeletedUser2186

Guest
Hallo,

Omdat het buiten het gebied van het scherm valt, kunnen bij "aanbod" en "vraag" , gemengde paddo's en kosmisch bismut niet geselecteerd worden. De mogelijkheid geven tot scrollen zou dit probleem oplossen. Dit gaat om de pc versie.

Mvg, Titina
 
Probeer een een hogere resolutie / minder browser zoom te gebruiken.
Je lijkt het spel nu te spelen in een resolutie van 800x600, dat is nog uit de tijd toen we van die hele dikke beeldbuizen hadden ergens begin jaren 90, wat later hadden ook die betere resoluties.

upload_2019-4-12_19-30-40.png
 

DeletedUser2186

Guest
Mijn resolutie is 1366 x 768.
Ik speel het spel nu op een laptop, dat waarschijnlijk overeenkomt met een breed televisiescherm. Volgens mij gaat het dus wel degelijk om een bug, en ik kan me moeilijk voorstellen dat ik de enige ben die er last van heeft. Als ik een lagere zoom neem, heb ik een lagere beeldkwaliteit met veel streepjes, kan volgens mij ook de bedoeling niet zijn.

elvenarprnscrn.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
hij maakt je niet belachelijk hoor, zo lees ik het echt niet, ik lees het als iemand die je wil helpen. en respectloos is zijn antwoord zeker niet
 
Bij mij viel er bij 1366 x 768 maar 1 goedje weg,
Bij 800 x 600 2 goederen
Bij 1600 x 900 en beter was alles in orde.

Dat waren de resoluties die ik uitgeprobeerd had, daarom kwam ik uit op 800 x 600.
 

DeletedUser

Guest
Als ik een lagere zoom neem, heb ik een lagere beeldkwaliteit met veel streepjes, kan volgens mij ook de bedoeling niet zijn.

@Titina als je last hebt van strepen, zou je kunnen controleren of je browser zoom functie wel op 100% staat. Als deze hoger (of soms lager) dan 100% staat krijg je strepen in Elvenar en het kan zijn dat je daardoor ook niet de goederenlijst volledig kan zien.
 

DeletedUser234

Guest
CTRL 0 (dan staat hij weer op 100%, mocht dit niet al het geval zijn) je kan ook CTRL scrollen
 

DeletedUser2186

Guest
Dank je Didi en Billy. Ik zet het enkel op 90% als ik de goederen waarover ik sprak hierboven nodig heb en wil kijken op de markt of er staan. En dan heb ik strepen. Vandaar dat ik het meldde als bug. In ieder geval bedankt voor de heads up! :cool:
 
Bovenaan