• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Terug kerende questen

DeletedUser

Guest
Wellicht een goed idee om terugkerende questen een popupmenu met keuze welke quest je nog een keer wil doen, i.p.v een voor een de questen door te bladeren.
 

DeletedUser68

Guest
is een optie lol ben nu bezig met laatste deel stadhuis alleen de tijd is me onduidelijk
en is niet fijn als ik op level 15 een quest zou krijgen upgrade het stadhuis
maar morgen hier meer over als ik het antwoord weet

lol inderdaad de missie is nu weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Ik denk dat als je dit zou doen dat er helemaal geen moeilijkheid meer is aan het spel. Als je iedere keer dezelfde missies kan doen op een hele makkelijke manier dan is het bladeren nog het minste wat je kan doen.
 

DeletedUser68

Guest
ik doe zo veel mogelijk questen nu op het moment 3 steeds
maar bv de confrontatie quest mag van mij weg er is geen enkele mogelijkheid dat ik een battle win
dus de missie is voor mij nu zinloos mag dan van mij wel in een soort lock die je zelf weer kunt openen
misschien als de hele boom uitgespeeld is dat het weer nut heeft om het leger uit het stof te halen
 

DeletedUser127

Guest
Je kan terug kerende quests wijgeren, dan komt er vanzelf een andere, dus dit is niet echt nodig denk ik :)
 

DeletedUser68

Guest
maar komt wel weer terug wat ik zou willen voorstellen
is een sub menu waar je bv een vinkje moet plaatsen of je die missie elke ronde terug wil zo niet dat hij verborgen blijft
op de provincie,s waar ik mijn leger op los moet laten is net david tegen goliath ik heb geen kans
 

DeletedUser59

Guest
Af en toe wil er nog wel eens een handig leger bijzitten die te doen is met mijn paladijnen, maar ook ik doe de ontmoetingen vooral met goederen.

Wat betreft herhaalbare missies, een menu ervoor of iets in die richting zou wel fijn zijn (al dat geklik lol...) maar dan zouden de missies ook iets moeilijker mogen zijn van mij.
 

DeletedUser127

Guest
maar komt wel weer terug wat ik zou willen voorstellen
is een sub menu waar je bv een vinkje moet plaatsen of je die missie elke ronde terug wil zo niet dat hij verborgen blijft
op de provincie,s waar ik mijn leger op los moet laten is net david tegen goliath ik heb geen kans

Dat is zeker handig ja, want wordt nu wel zat van die kristallen bol missie haha, ik verzuip in kristallen :p
 
Bovenaan