• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Ruilhandel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag de mogelijkheid om te handelen in alle bezittingen willen zien, dus bv. huizen tegen troepen of een oud wonder tegen fabriek. Dus al je bezittingen onderling verhandelen/verkopen, aangezien dit een stedenbouwspel genoemd wordt, zou dit niet onlogisch zijn.
vr.gr.
Aardebaar
 

DeletedUser2114

Guest
Zou eigenlijk best onlogisch zijn als je een fabriek gaat ruilen is mijn mening... Denk niet dat dit er gaat komen, want het wordt dan wel ingewikkeld met welke levels gebouwen tegen welk level je kunt ruilen. Het ene gebouw kan een hoger level krijgen dan het andere als het maximaal is. En hoe zouden ze dat dan aan moeten pakken met oude wonderen tegen een fabriek of troepen?
 
Zou eigenlijk best onlogisch zijn als je een fabriek gaat ruilen is mijn mening... Denk niet dat dit er gaat komen, want het wordt dan wel ingewikkeld met welke levels gebouwen tegen welk level je kunt ruilen. Het ene gebouw kan een hoger level krijgen dan het andere als het maximaal is. En hoe zouden ze dat dan aan moeten pakken met oude wonderen tegen een fabriek of troepen?

Ingewikkeld hoeft dat niet te zijn want alles heeft een waarde die gekoppeld is aan de tijd die er in is gestoken.
Zo zou het kunnen zijn dat je twee (2) huizen zou moeten ruilen tegen één (1) fabriek of iets dergelijks
Het moet uiteraard wel in verhouding blijven, daar heb je gelijk in.
 

DeletedUser2114

Guest
Ingewikkeld hoeft dat niet te zijn want alles heeft een waarde die gekoppeld is aan de tijd die er in is gestoken.
Zo zou het kunnen zijn dat je twee (2) huizen zou moeten ruilen tegen één (1) fabriek of iets dergelijks
Het moet uiteraard wel in verhouding blijven, daar heb je gelijk in.
Het gaat dan niet alleen om de bouw- en upgradetijd, maar ook om de prijs ervan. Ik denk dat het heel moeilijk is om gebouwen te vinden die dat precies hetzelfde hebben...
 

DeletedUser234

Guest
Ik mis nog steeds een optie om te ruilen met runenscherven van mezelf:

Bijv. 10 van kristalvuurtoren, tegen 1 van zonsondergangstorens

Of je dit ruilen of kopen moet noemen weet ik niet. Misschien bij de groothandel een optie toevoegen, waar je runenscherven kan kopen, voor runenscherven, tegen een hoge prijs. 1 op 10 is hoog, maar als je echt iets wil hebben, moet je er ook iets voor over hebben. :)

Wat vinden jullie van het idee om runenscherven te kunnen kopen/ruilen tegen runenscherven van jezelf?
Dus geen vrije handel tegen andere spelers op de markt, want daar gaat men sowieso misbruik van maken, ben ik bang.
 

DeletedUser1294

Guest
Wat vinden jullie van het idee om runenscherven te kunnen kopen/ruilen tegen runenscherven van jezelf?
Dus geen vrije handel tegen andere spelers op de markt, want daar gaat men sowieso misbruik van maken, ben ik bang.
Top-idee Billy.
Ik zou zeggen: maak er een nieuwe topic voor aan bij suggesties en ideeën.
Mijn stem heb je!
 

DeletedUser

Guest
Ik mis nog steeds een optie om te ruilen met runenscherven van mezelf:

Bijv. 10 van kristalvuurtoren, tegen 1 van zonsondergangstorens

Of je dit ruilen of kopen moet noemen weet ik niet. Misschien bij de groothandel een optie toevoegen, waar je runenscherven kan kopen, voor runenscherven, tegen een hoge prijs. 1 op 10 is hoog, maar als je echt iets wil hebben, moet je er ook iets voor over hebben. :)

Wat vinden jullie van het idee om runenscherven te kunnen kopen/ruilen tegen runenscherven van jezelf?
Dus geen vrije handel tegen andere spelers op de markt, want daar gaat men sowieso misbruik van maken, ben ik bang.

Mijn stem heb je ook alvast :)
 

DeletedUser1592

Guest
Toic wordt gesloten, maak voor een nieuw idee inderdaad een nieuw topic ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan