• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Arbeiders gebruiken in andere steden

DeletedUser59

Guest
Voor wanneer je niet genoeg technologie / grondstoffen / bevolking / ruimte hebt om je stad verder te verbeteren leek het mij een idee om de mogelijkheid te hebben om je arbeiders in te kunnen zetten bij steden in je buurt (en in de toekomst broederschappen).

In ruil voor bijvoorbeeld het motiveren van een gebouw (munten/voorraad) of het helpen bouwen van een gebouw (arbeider uitlenen?) krijg je dan een (willekeurige) beloning.
 

DeletedUser127

Guest
Dit is wel lekker aangezien ik er 5 heb, aan het beging gebruikte ik ze alle 5 constant, maar nu wordt het allemaal wat duurder en hou ik er steeds 2 over, dus dit zou top zijn, dikke + van mij
 

DeletedUser47

Guest
Dat zou wel interessant zijn ja, helemaal makkelijk om die nieuwe buren/leden in broederschap te kunnen helpen
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad een zeer interessant idee, benieuwd wat hiermee gedaan zal worden. Eventueel moet je dit wat verder uitwerken met exacte waardes etc.
 

DeletedUser134

Guest
ik zeg doen, zo kan je toch nieuwe mensen ( die net beginnen ) toch keihard helpen met soms gewoon paar upgrades
 
Bovenaan