• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Onjuist bericht bij trompetje

Bij opstart in mijn scherm en nu bij het trompetje staat een bericht dat vandaag in het 'Gelukkige kleine vin' event een koraalfontein te winnen zou zijn, maar dat klopt niet, het zijn 2 levenskracht stoten van 25%.. rarara?
 
Laatst bewerkt:
Het leek me niet een tekst probleem, maar meer een geval dat Inno niet eens weet wat ze op een dag weggeven als dagprijs.
Wat plaatjes:

Advertentie van vandaag:
Screenshot from 2022-06-29 12-18-08.png


In-game pop-up met de dagprijs beschrijving van vandaag:
Screenshot from 2022-06-29 12-18-46.png


QED
 
Aangezien er geen rubriek is voor "verkeerde meldingen" heb ik het als tekstuele bug benoemd... Dat Inno niet eens weet wat ze op een dag als dagprijs geven, laat ik voor jouw rekening, maar het lijkt me sterk. Wellicht gewoon een kwestie van een menselijke (of elfelijke?) vergissing? De koraalfontein is in elk geval vandaag te winnen, dus de aankondiging was 1 dag te vroeg...
:) :cool: :D
 
Klopt, het enige wat je kunt doen is zorgen dat het niet weer kan gebeuren omdat je maatregelen neemt die dit soort dingen zo goed als onmogelijk maakt.
 
Klopt, het enige wat je kunt doen is zorgen dat het niet weer kan gebeuren omdat je maatregelen neemt die dit soort dingen zo goed als onmogelijk maakt.
fouten zijn menselijk, het is nauwelijks te doen om het onmogelijk te maken dat moet je meerdere mensen hebben die de berichten controleren op basis van gamedata en goedkeuren en dan hopen dat ze niet allemaal dezelfde fout maken.

Of de teksten versomberen en saai maken zodat je dat kan automatiseren en er dus geen discrepantie kan zijn tussen gamedata en bericht.

Ik kan me hier niet heel erg druk om maken. en vind de "persoonlijke" teksten zo veel leuker.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wie het een goed idee vond om een nieuwsbericht over een gebouw dat één dag beschikbaar is een duur te geven van 3 dagen :p Ik heb het nieuwsbericht gedeactiveerd.
 
@DonFrank denk dat dit het archief in kan... ik had eerlijk gezegd ook geen aanpassing/oplossing verwacht, wilde het alleen wel melden om ook anderen erop te attenderen...
 
Bovenaan