• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

oneerlijke handel

DeletedUser2989

Guest
T4 en T5 worden bij mij ook altijd vlot afgenomen. T6 aanbod bij mij is vrijwel uitsluitend T6-T4 of T6-T5 of 1 ster/nul ster van dezelfde tier. Ik heb de afgelopen dagen om de 3 uur alles afgespeurd.
 

DeletedUser2546

Guest
Eigenlijk is het heel simpel,plaats alleen eerlijke handel en accepteer alleen eerlijke handel,zo doe ik het in ieder geval,eerlijke handel is snel weg en blijft oneerlijke handel lang staan,daarom lijkt het misschien ook dat er alleen oneerlijke handel word geplaatst,maar ik kan jullie verzekeren dat er ook veel spelers zijn die eerlijke handel plaatsen.
Mijn advies:plaats eerlijke handel en weiger oneerlijke handel,en laat die "handelaren "in oneerlijke handel lekker in hun eigen vet gaar smoren:)
 
ik neem alleen maar 1:1 handel af, cross tier ook al is deze 2 sterren en andere creatieve aanbiedingen van 3 sterren laat ik ook liggen zeker.
Sentinent goederen kosten o.a. zaden waarbij de kosten voor alle goederen ongeveer gelijk ligt. Daarom is cross tier handel in de sentinent goederen ten alle tijde oneerlijk (ook al heeft het 33 sterren) waarom zou ik iets ruilen wat me 10k zaden gekost heeft tegen iets wat maar 2.5 k zaden heeft gekost?
 
Als niemand het afneemt stoppen ze vanzelf hoor

dat geld zeker voor de cross tier handel in de sentinent goederen.

Deze krijgen in de handel 2 sterren maar zijn deze niet waard, de investering in zaden over en weer klopt dan niet en is dus onvoordelig voor de één en voordelig voor de ander:

alleen 1:1 niet cross tier handel t4 5 en 6 verdiend 2 sterren.

nog een grote ergernis: 3 sterren handel die geen 3 sterren waard zou moeten zijn volgens de logica van INNO. Immers INNO berekent alléén de grondstoffen verhouding voor het bepalen van de sterren. Dit gaat op voor de t1,2 en 3 handel, maar de t45en6 handel zou in de berekening van het aantal sterren ook de investering in zaden mee moeten tellen, 1000 t4 kost je ongeveer net zoveel zaden als 1000 t6, alleen een 1:1 verhouding zou dan 2 sterren moeten krijgen volgens de INNO methodiek maar die krijgt deze oneerlijke handel dus niet.
(NB: je stopt ook andere grondstoffen in de sentientgoederen maar deze krijg je weer terug als je ze niet zou uitgeven en zelfs meer dan je er in stopt, daarom zou de grondstof zaden alleen moeten tellen voor de sterren in de handel)
 

DeletedUser2945

Guest
Ik word er ook een beetje moedeloos van, kan mijn 1 : 1 handel aan de straatstenen niet kwijt, probeer al een dag of 10 de benodigde goederen bij elkaar te krijgen voor de geavanceerde verkenners zodat ik eindelijk aan die nieuwe puzzel kan beginnen... kan niet wachten! :rolleyes:
 
Ik baal van die profiteurs die de markt volgooien met oneerlijke handel. Niet omdat ze het nodig hebben maar gewoon om te profiteren. Ze zetten goedje A scheef weg tegen B en als je dan de lijst doorloopt zie je dat ze B scheef tegen A wegzetten. Zo kinderachtig. En nee ik neem die handel bewust niet af maar het is mij ook al overkomen dat ik mis klik en toch iets aanneem van die profiteurs. En daar baal ik dan van. Ik zou die mensen heel graag willen blokkeren. Het zijn er een paar die dit doen en die zijn daar het lijkt wel de hele dag mee bezig.
 
Bovenaan