• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar onderzoeken vs vrijspelen.

DeletedUser4074

Guest
in de 'bijeenkomst van de feniks cultussen' is de opgave: onderzoek een technologie.
ik onderzoek de 'oude wonderen van de elementalen' met resultaat: 'je hebt deze technologie succesvol onderzocht.
maar toch wordt mijn opdracht NIET als vervuld aangemerkt.
waarom?
is het de bedoeling dat je de technologie vrijspeelt? dan moet dat ook de opdracht zijn!
anders heb ik gewoon mijn opdracht uitgevoerd, toch?
 

Deleted User - 124539

Guest
Bij mij komt het soms ook pas met vertraging, dat het spel de opdracht als voltooid beschouwd. (Meestal gaat het dan om +-10 seconden.) Volgens mij komt dat door slechte internetverbinding. Heb je die ook al eens gecheckt?
 

DeletedUser4585

Guest
Denk dat je dit beter bij support kan navragen wat er eventueel bij jouw fout is.
 

Deleted User - 124539

Guest
Denk dat je dit beter bij support kan navragen wat er eventueel bij jouw fout is.
Maar ik ben er relatief zeker van dat het dit is. Andere games die internet vereisen werken ook traag, en als ik mijn verbinding check heb ik ook maar weinig blokjes. Meestal speel ik op mijn gsm (en heb ik dus een slechte verbinding), en de keren dat ik op de pc speel heb ik er geen last van.
 
Bovenaan