• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onderling ruilen mogelijk maken

Beste,

Het zou leuk zijn om onderling ruilen mogelijk te maken denk hierbij aan spreuken en blauwdrukken bijv.
Zo kunnen grote spelers bijv de kleinere spelers helpen in hun bsa.

Mvg,

Meli
 
Er zijn juist een aantal speciale items die nooit geruild kunnen worden omdat ze een te grote waarde hebben.
Als voorbeeld is die blauwdruk, die krijg je alleen alt je hele BS genoeg punten verzamelt in het toernooi om kist nr 10 te openen.
Dus met maar 1 per week heeft die een behoorlijke waarde die uitgedrukt in diamanten gelijk staan aan 500 (als ik me niet vergis)
Maar dat is dan een koop item.

Een andere ruil die dus ook nooit zou mogen gebeuren.
Ik sta aan de eindmuur bij H20 te wachten en maak voor de lol een paar gewone woonhuizen op level 20 of beter nog, ik heb een paar extra magische woonhuizen op H20.
Ik ruil die met iemand in H1.
Mijn huis levert de H1 speler gelijk 33800 bevolking op en die zit dus gebakken tot ergens in H8.
Zelfde met speciale cultuur gebouwen die van een hogere hoofdstuk naar een lagere gaan die zouden wel hun cultuur waarde moeten behouden.

of als laatste, ik koop op deze manier nog 1 of 2 extra vuur kippen en ga met +100% of +150% schade, wekelijks het toernooi doen.
En daarmee zou je dus dit hele spel kunnen verkloten.

Je voorstel is leuk maar zal helaas totaal geen kans maken.
 
bijv ook gebouwen ruilen leden die bijv een set niet compleet heeft terwijl een andere speler dit wel heeft en deze niet neerzet!
 
sluit me bij bor...aan....

ik zit ook te klooien om alle zooi bij elkaar te krijgen,komt vanzelf.....
geduld.......

enigste wat misschien leuk en waardevol zou zijn........stop eens een gewild item in een event
 
Ik zie niet in waarom dit het spel zou verknallen, het gaat toch ook om samen spelen in een bs!? Dit is een goede manier om elkaar te helpen en de bs verder vooruit te brengen lijkt me.
 
weet je, soms is geduld een schone deugd. Waarom moet alles snel zijn? Geniet gewoon van het spel, neem je hindernissen en groei.
Voor sommige BS zal er een strijd zijn om hoger op de lijst te staan, en wordt het plezier van het spel vergeten. Dit is een spel waar je geduld moet hebben. Ben het met Bor eens.
 
ik denk dat de kans op misbruik te groot is bij jouw idee. Jarenlang zijn er spelers geweest die hun wonderen laten volstorten met 'gratis/makkelijke' kp van vele extra accounts die ze hebben. De kans is dus groot dat hetzelfde zou gebeuren met blauwdrukken enzo. (Het is echt poepsimpel om een blaudruk te halen, met een BS vol kleine accountjes)
 
Ik zie niet in waarom dit het spel zou verknallen, het gaat toch ook om samen spelen in een bs!? Dit is een goede manier om elkaar te helpen en de bs verder vooruit te brengen lijkt me.
Als jij alle vechtgebouwtjes uit de academie krijgt van alle leden en die plaatst voor een toernooi, dan wordt je zo sterk dat je met gemak de nummer 1 van het toernooi verslaat.
Op dat moment is het niet meer "de bs", maar de hele wereld waar je speelt die je benadeelt.

Een 2e punt is: Het meeste wat hier genoemd wordt om te ruilen kost geld bij Inno (bijvoorbeeld blauwdruk is 300 dias). Het zou me verbazen als ze toestaan om ruilhandel te beginnen die hun inkomsten kost. Dus kun je wel ongeveer verwachten dat *als* ze dit bouwen, de ruilkosten dan minstens zo hoog worden als wanneer je het nieuw bij inno koopt.
 

Aeva

Chef
Ik vind het geen goed idee.
Ik zou wel iets voelen voor een hele selectieve ruilmogelijkheid, bijvoorbeeld in de Magische Academie een artefact voor twee of drie andere bij de gewilde exemplaren (vuurfeniks, bruine beer oid).
 
Je gaat dan heel scheef spel krijgen als je dat soort dingen dan gaat ruilen.
Stel je kan weer zo iets als een vuurfeniks winnen. Dan zou ik er voor zorgen dat ik een BS heb met allemaal sub accountjes en met ruilen kan ik dan 10 van die feniksen in mijn stad zetten. Paar schemeringfeniksen er nog bij.
Joepiedepoepie elke week nummer 1 met toernooi en amper verlies van legers. Kan elke week 70 tot 80 provincies spelen en hoef de militaire gebouwen nog niet eens op halve kracht te laten draaien. En heb ik te weinig leger nou dan ruil ik toch nog wat bruine beren erbij.
En eigenlijk vind ik ook dat ik wat te weinig damp maak dus probeer nog even wat rode panda's te ruilen. Maak ik misschien ook wat vaker kans op gratis dia. Met dit soort dingen ga je het hele spel naar z'n mallemoer helpen. Vind dit dus ook een heel slecht idee.
Sterker nog, denk dat Inno dit idee al in de prullenbak heeft gegooid.
 
in beperkte mate zou het kunnen zoals bv: een speler heeft vuurfeniks op level 10 en heeft nog artifacten over voor de vuurfeniks dan kan die ze ruilen voor een ander gebouw waar hij nog artifacten van nodig heeft.
alleen dus met dingen ruilen die niet het spel sterk beinvloeden maar die je normaal al kan hebben voor het hoofdstuk waar je momenteel zit.
 
Bovenaan