• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onderhandelingen toren der eeuwigheid

DeletedUser3012

Guest
Ik zit hier opgescheept met een onmogelijke onderhandeling bij de toren der eeuwigheid. Dit is me nu al twee keer overkomen, en ik vraag me nu dan ook af hoe ik er door kan komen.
Of het is een foutje, dat kan ook, maar als iemand kan vinden hoe je hier door komt, zeg het dan maar
Foutje?.png
 

DeletedUser4585

Guest
Munten - Marmer - Hamers - Mana - Mana al geprobeerd ?
 
Je interpreteert de term verkeerde persoon verkeerd. De juffouw in het midden heeft de hamers nodig, de anderen willen allebei munten
Munten - Marmer - Hamers - Mana - Mana al geprobeerd
Kan niet, want zowel marmer als mana zijn al niet meer actief in het keuzemenu
 

DeletedUser3012

Guest
Je interpreteert de term verkeerde persoon verkeerd. De juffouw in het midden heeft de hamers nodig, de anderen willen allebei munten
wat betekend de term verkeerde persoon dan?
Dit heb ik trouwens ook eerder geprobeerd omdat het de enige oplossing was, maar toen leek het niet te werken.
Ik ga het wel nog een keer proberen.
Als dit werkt vind ik de term een beetje verwarrend, en weet ik dus niet wat het betekend...

EDIT: oké het werkte wel. Geen idee waarom het een vorige keer niet werkte, maar goed.
Dan weet ik dus niet wat die term betekend. Kan iemand me het uitleggen?
 
'verkeerde persoon' wil alleen maar zeggen dat 1 (of meer) ander persoon het goed (wat je daar als laatste gaf), wel nodig heeft/hebben
'niemand heeft dit nodig' betekent dat er niemand meer is die het goed (wat je daar als laatste gaf) nodig heeft... het wil dus niet zeggen dat helemaal niemand het nodig had, maar die zijn dan blijkbaar al voorzien!
 

DeletedUser2989

Guest
ja, het is een beetje vergelijkbaar met het spelletje Lingo. Je krijgt 'verkeerde persoon' als het goedje wel bij iemand hoort, maar bij een andere geest dan waar ie nu staat. Bij Lingo heb je dacht ik de kleuren groen en oranje. Groen, zit er in en zit op de goede plaats. Oranje zit erin maar niet op de goede plaats. In het bovenstaande voorbeeld zijn marmer en mana niet meer nodig, dus moeten de plekjes gevuld worden met voorraden of geld en dat kan maar op 1 manier nog. Dus een mooie tweede ronde met als je even goed kijkt succes verzekerd in de derde ronde poging.

Spelen in de toren is prijzig, maar.... ook zo nu en dan erg mooie prijzen. Heb ondertussen 2 maanbibliotheken gekregen. Met maar 1 manaplant in het midden, maar dat is genoeg, heb ik nu 2 complete sets. Daarmee krijg ik naast een behoorlijke stoot T2 , T4 en T6 en fragmenten nu ook 2 combispreuken per dag en dat is heeeeel lekker. Sparen voor het eerstvolgende event met 15 visioendamp opdrachten.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik had inderdaad de term verkeerde persoon verkeerd begrepen. De toren is inderdaad ERG prijzig, maar daarbij win ik geschift veel dias, en ik ga nu voor de set
 

DeletedUser2989

Guest
Ik had inderdaad de term verkeerde persoon verkeerd begrepen. De toren is inderdaad ERG prijzig, maar daarbij win ik geschift veel dias, en ik ga nu voor de set

Ja dat risico loop je als je veel verkeer met verkeerde personen hebt:D

Een magisch woonhuis cq magische werkplaats vind ik ook geen verkeerde prijs.
 

DeletedUser3012

Guest
Kun je er niet eentje aan mij geven? Ik heb ondertussen een hele hoop manaplanten en gombomen, maar nog geen enkele bib.:(
Wil je misschien een maansteenpoort van me?
Daar heb ik er te veel van, misschien inruilen voor een manaplant ofzo? :D
 
Heeft iemand tips voor 'de grote eindbaas' in de toren? Dus het poppetje wat als laatste staat.
Als je wilt vechten, moet je 3 rondes door en dat haal ik van ze lang zal ze leven niet, en met onderhandelen kun je kiezen uit 6 goederen waardoor ik er daar ook nooit uit kom.
Heb nu al een paar keer daar gestaan zonder erdoor te komen en zou dat toch graag een keer willen...
 
Heeft iemand tips voor 'de grote eindbaas' in de toren? Dus het poppetje wat als laatste staat.
Als je wilt vechten, moet je 3 rondes door en dat haal ik van ze lang zal ze leven niet, en met onderhandelen kun je kiezen uit 6 goederen waardoor ik er daar ook nooit uit kom.
Heb nu al een paar keer daar gestaan zonder erdoor te komen en zou dat toch graag een keer willen...
de beste manier volgens mij is onderhandelen. Heb je bij het onderhandelen geen geluk (dus niet veel rode of groene) dan stop je na ronde 1 al, en begin je meteen opnieuw. Zo verlies je minder goederen.
 

DeletedUser2989

Guest
ik doe vrijwel alles met diplomatie.Bij de laatsen met 6/7 soorten goederen, kijk ik ook naar wat voor gevecht gevraagd wordt. Als de vuurfeniks aanstaat , is dit soms verrassend makkelijk, maar soms ook niet. Als ik de gevechten met 4 bloesemtovenaars en 1 kikker kan doen, is het verlies meestal erg klein. Wel handmatig vechten natuurlijk in de toren. Met diplomatie zijn de laatsten met 6 of 7 soorten goederen inderdaad soms lastig, wegklikken als het bij de 1e ronde nog nergens op lijkt en accepteren dat het soms een paar keer niet lukt. Als het een magisch gebouw oplevert, is dat verlies zo weer vergeten. Ook koop ik dezen soms af voor 25 dia's, als ik zeker weet dat ik hem daarmee dan pak. Toren levert ook meestal wel wat dia's op.
 
Bovenaan