• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nukingfuts zoekt Broederschap

DeletedUser

Guest
Dag mensen,

Ik ben sinds een lange tijd aartsmagier geweest maar door omstandigheden zoals vaste leden die stopte en vervolgens ook dus de broederschap verlaten tot de conclusie gekomen dat ik er niet zoveel tijd voor heb om alles weer rustig aan op te bouwen, waarbij ik ook zelf mijn broederschap verlaten heb met de intentie om ergens simpelweg aan te sluiten.

Mijn naam is Roy, 28 jaar. ik zit momenteel op positie 277 met boven de 20k punten.
Bonussen: Staal, Kristal, Elixer.

Wat kan je van mij verwachten?

*Dagelijkse burenhulp bij leden.
*Eerlijke 2-3 sterren trades.
*Een rustig lid dat wel actief is maar zich graag op het achtergrond verplaatst.

Wat verwacht ik van de broederschap?

*Een broederschap met een volwassen omgeving om samen progressie te maken.
*Een broederschap met minimaal 15 leden en ook eerlijk ruilen in acht neemt.
*Een broederschap die ook elke dag of om de andere dag van burenhulp gebruikt maakt.
*Een broederschap die goed op elkaar afgestemd is in termen van bonussen, wat ik daarmee bedoel is dat
er geen grote overvloed is van een product maar van meerdere waarbij het ruilen vlot en simpel gaat.

Ik hoor graag een reactie van broederschappen INGAME en niet op deze topic zodat ik het wat makkelijker in de gaten kan houden. stuur me even een mailtje en dan reageer ik snel even terug.

MVG,

Roy.
 

DeletedUser234

Guest
Mocht je dit ooit nog lezen? Zie dan oproep Broeder gezocht
 
Bovenaan