• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

W00T! Ik ga van 5 naar 6 en ik hoef er niks voor te doen :D

Oh ja maar ik wilde eigenlijk op hfdstuk III blijven want dat was zo goedkoop toernooien spelen en toren en diamanten verzamelen en toen kon ik geen evenementen meer spelen want ik kon geen provincies meer verkennen of veroveren en toen ging ik naar hfdstuk IV en heb ik met pijn en moeite mijn mooie farm dorp weer aangepast en toen merkte ik dat het allemaal een stuk minder was dan in hfdstuk III en toen ik net gewend was aan hfdstuk IV kwam ik weer die grens tegen en toen ik eindelijk aan hfdstuk V gewend was kwam iemand me vertellen dat we verplicht naar hfdstuk VI gaan en......
het duurt in de nieuwe onderzoeksboom van een nieuw account niet lang om in hoofdstuk3 te zitten, dus als je echt wil, kan je gewoon nieuwe account maken voor hoofdstuk3. Alleen weet ik niet als je dan nog steeds toren en toernooi kan doen enzo, want dat zit nu in de onderzoeksboom en heb geen flauw idee in welke hoofdstukken
 
In de nieuwe onderzoeksboom zijn er grote wijsigingen:
- Broederschap in Hoofdstuk 2 en BSA ietsje daarna
- Toernooi dus pas in Hoofdstuk 4
- Toren der Eeuwifheid pas in Hoofdstuk 5
 
Afgelopen donderdag 6-7 aangekondigd op de officiele elvenar facebook site

Capture d’écran 2023-07-06 212102.png


Waarschijnlijk eind volgende week start op beta na de update die maandag plaats vind daar.
 
Bovenaan