• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe update een lawine?

Het was bekend dat de veranderingen voor de Toren gelanceerd zouden worden, maar ik lees net de veranderingen die er mee gebracht gaan worden en dat lijkt toch wel weer heel erg op een heleboel informatie op het allerlaatste moment.

Het is teveel om op te noemen: https://en.forum.elvenar.com/index.php?threads/version-1-220.19180/

Maar het komt er wel op neer dat een van die kleine veranderingen betekent dat de "oude" formule(s) echt niet meer gaan kloppen.

Zo wordt er medegedeeld dat AW's geen enkele invloed meer zullen hebben op de grootte van de troepen die je gaat bevechten zowel in de toren als in het toernooi en de onderhandelingskosten er ook niet meer door beïnvloed worden.

De hoeveelheid vragen die er dan losbarsten omdat dit nog geen enkele keer eerder besproken is laat zich raden.

Wat denken jullie?

Dat het aantal wonderen met hun totaal aantal levels niet meer uit zou maken voor de troepomvang van de tegenstander in het toernooi en ook in de toren, heb ik ook gelezen. Die factor hebben ze blijkbaar geschrapt uit de formule.

Zeker voor de spelers die dit spel al jaren spelen, zoals jij, ik en vele ander die-hars, is dit een belangrijke verandering.
En dat wordt dan zogezegd tussen neus en lippen door medegedeeld :rolleyes:.

Of het een lawine is een beetje woordwaarde en belevingskwestie. Het is in 1 keer wel veel; 1 veel omvattende verandering / vernieuwing / toevoeging in de toren en enkele dingen die daarmee samenhangen.

Of het een lawine is een beetje woordwaarde en belevingskwestie. Het is in 1 keer wel veel; 1 veel omvattende verandering / vernieuwing / toevoeging in de toren en enkele dingen die daarmee samenhangen.

Als ik kijk naar de hoeveelheid reacties op de verandering in troepenomvang is het woord Lawine wel op zijn plaats geweest :D.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat we soms alle kleine informatie vooraf krijgen en dan ineens weer bij een nogal grote verandering op het laatste moment.

Dat nieuwe Toren wonder 'Overblijfsel van de Eeuwigheid' hoeft gelukkig niet in je stad te staan (!), want het staat aan het meer boven je stad, dus naast de andere 'siergebouwen'. Ook is het vechten in de toren een stuk makkelijker geworden en je kunt nu met alleen Kazerne troepen, wat inzicht en een klein beetje geluk elke krijger/magier (t/m de laatste eindbaas!) verslaan! Het wonder opbouwen gaat wel traag (elke week 4 blauwe geestesbollen in de toren verdienen), maar is op de lange duur wel interessant, want het levert je - uiteindelijk - 7 gratis (!) stadsuitbreidingen op...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan