• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe opdrachten verzinnen, lijkt je dat wat.

Het probleem zit in het kunnen kiezen tussen T1, T2 en T3... waarom zou je T3 doen, als je dus ook T1 kunt kiezen?
 
Het probleem zit in het kunnen kiezen tussen T1, T2 en T3... waarom zou je T3 doen, als je dus ook T1 kunt kiezen?


Dat is waar maar ik bedoel meer van:

produceer of verzamel 100x ( aantal maakt ff niet uit) T1, T2 en t3 goederen
Of
Maak een toverspreuk in je magische academie.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Even een samenvatting van alle ideeën, laat het me weten wanneer ik er eentje over het hoofd heb gezien.

Ideeën waarvan ik denk dat deze technisch mogelijk zijn en potentie hebben (dat zegt niet dat deze ideeën ook daadwerkelijk (allemaal) doorgevoerd worden, maar het heeft de potentie om doorgevoerd te worden):
  • @Raafke Geef X keer burenhulp
  • @Didi1 Produceer X drank, X eenvoudig gereedschap en X brood
  • @Didi1 Produceer X drank, X brood en X geavanceerd gereedschap
  • @Didi1 Produceer X drank, X brood en X boodschappenmand
  • @Buizerd Plaats X wegen
  • @Didi1 Produceer X T1-producties van 3 uur en X geavanceerd gereedschap
  • @Gezellig Verplaats een gebouw
  • @Paoma Produceer X T1/T2/T3 producties van 3 uur

Ideeën waar nog een aanpassing/uitbreiding voor nodig is:
  • @Tinkerbells Maak 100x T1, 100x T2 en 100x T3, alternatief: 100 staal/marmer/hout (alternatief is eenvoudiger voor de grote speler, waardoor het alternatief de standaard wordt)
  • @rodeon Train in de kazerne en/of het huurlingenkamp en/of oefenterrein X van elke krijger (mist alternatief)
  • @AlbertDeWijze Verzamel 1 visioendamp (mist alternatief)

Ideeën waarvan ik verwacht dat deze niet geïmplementeerd worden
(ofwel zijn ze technisch te lastig te implementeren, of ze voldoen niet aan de voorwaarden, of ze hebben onvoldoende potentie):
  • @Raafke Maak X voorwerp met handwerken in de academie (technisch te lastig + te groot geluks element)
  • @Didi1 Zorg dat er 5 handelsaanbiedingen van 2 sterren binnen dezelfde tier geaccepteerd worden (technisch te ingewikkeld)
  • @Buizerd Verwijder een gebouw (afgekeurd door Game Design, sorry)
  • @Buizerd Verhandel X goederen (technisch te lastig)
  • @Wonder nar Een aparte stad voor evenementen valt buiten de ideeën in dit topic
 
Even een samenvatting van alle ideeën, laat het me weten wanneer ik er eentje over het hoofd heb gezien.

Ideeën waarvan ik denk dat deze technisch mogelijk zijn en potentie hebben (dat zegt niet dat deze ideeën ook daadwerkelijk (allemaal) doorgevoerd worden, maar het heeft de potentie om doorgevoerd te worden):
  • @Raafke Geef X keer burenhulp
  • @Didi1 Produceer X drank, X eenvoudig gereedschap en X brood
  • @Didi1 Produceer X drank, X brood en X geavanceerd gereedschap
  • @Didi1 Produceer X drank, X brood en X boodschappenmand
  • @Buizerd Plaats X wegen
  • @Didi1 Produceer X T1-producties van 3 uur en X geavanceerd gereedschap
  • @Gezellig Verplaats een gebouw
  • @Paoma Produceer X T1/T2/T3 producties van 3 uur

Ideeën waar nog een aanpassing/uitbreiding voor nodig is:
  • @Tinkerbells Maak 100x T1, 100x T2 en 100x T3, alternatief: 100 staal/marmer/hout (alternatief is eenvoudiger voor de grote speler, waardoor het alternatief de standaard wordt)
  • @rodeon Train in de kazerne en/of het huurlingenkamp en/of oefenterrein X van elke krijger (mist alternatief)
  • @AlbertDeWijze Verzamel 1 visioendamp (mist alternatief)

Ideeën waarvan ik verwacht dat deze niet geïmplementeerd worden
(ofwel zijn ze technisch te lastig te implementeren, of ze voldoen niet aan de voorwaarden, of ze hebben onvoldoende potentie):
  • @Raafke Maak X voorwerp met handwerken in de academie (technisch te lastig + te groot geluks element)
  • @Didi1 Zorg dat er 5 handelsaanbiedingen van 2 sterren binnen dezelfde tier geaccepteerd worden (technisch te ingewikkeld)
  • @Buizerd Verwijder een gebouw (afgekeurd door Game Design, sorry)
  • @Buizerd Verhandel X goederen (technisch te lastig)
  • @Wonder nar Een aparte stad voor evenementen valt buiten de ideeën in dit topic

Tinkerbells: alternatief voor de kleine speler is voltooi een provincie. Dan zullen de grotere spelers eerder die eerste nemen.
 
Mogen we nog aanvullen?

Verzamel een beloningskistje uit de burenhulp?
Craft x keer betoverd geschenk (ipv verzamelen)
Craft x keer betoverde voorraden (ipv verzamelen)
Craft x keer magisch productie (ipv verzamelen)

Verzamelen x mana (de niet mana hoofdstukken zouden dan kunnen krijgen x hamertjes)
Verzamel x goddelijke zaden (de niet goddelijke zaden hoofdstukken zouden dan kunnen krijgen x hamertjes)
Besteed x kp in een wonder van een ander
Verzamel x aantal runenscherven
Verzamel x aantal runen
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zou kunnen worden: Train in je kazerne elk soort krijger 3x, of op je oefenterrein elk soort krijger 2 x, of in je huurlingenkamp elk soort krijger 1 x

Het kan zo zijn dat een nieuwe speler nog geen kazerne heeft (of geen onderzoeken naar alle eenheden). Daarmee is dit alternatief helaas niet mogelijk voor die spelers.

Tinkerbells: alternatief voor de kleine speler is voltooi een provincie. Dan zullen de grotere spelers eerder die eerste nemen.

Check, ik maak binnenkort een nieuwe lijst en dan komt ie in een rijtje hoger te staan :)

Mogen we nog aanvullen?

Verzamel een beloningskistje uit de burenhulp?
Craft x keer betoverd geschenk (ipv verzamelen)
Craft x keer betoverde voorraden (ipv verzamelen)
Craft x keer magisch productie (ipv verzamelen)

Verzamelen x mana (de niet mana hoofdstukken zouden dan kunnen krijgen x hamertjes)
Verzamel x goddelijke zaden (de niet goddelijke zaden hoofdstukken zouden dan kunnen krijgen x hamertjes)
Besteed x kp in een wonder van een ander
Verzamel x aantal runenscherven
Verzamel x aantal runen

Jazeker, aanvullen kan en mag altijd, de lijst gaat maandag naar het hoofdkantoor toe.

Betreft de burenhulp: Ik denk dat daar nog geen technisch element in zit, dus dat vereist een technische aanpassing in het spel.
Betreft de handwerken: Hetzelfde verhaal, visioendamp is een verzamelbaar voorwerp in het spel, waarop we kunnen controleren of je het gehaald hebt. Met handwerken is dat niet het geval.

Verzamel mana/goddelijke zaden: Goed idee, ga ik toevoegen in een bijgewerkte lijst (zal ik overmorgen of zondag plaatsen)
Besteed X KP in een wonder van een ander: Is nog niet mogelijk in de app, waardoor dat helaas geen goed idee is. Volgens mij hebben we deze opdracht eens gehad en is die later bijgesteld naar "eigen OW of die van een ander", zodat appspelers de opdracht ook konden voltooien

Verzamel X runen/runenscherven: Lastig, maar wel leuk! Ik denk dat de opdracht alleen praktisch heel erg moeilijk is en veel tijd vereist (nog meer tijd dan het verkennen van provincies op een later niveau), maar ik ga deze doorgeven/bespreken
 

DeletedUser3597

Guest
Verzamel X runen/runenscherven: Lastig, maar wel leuk! Ik denk dat de opdracht alleen praktisch heel erg moeilijk is en veel tijd vereist (nog meer tijd dan het verkennen van provincies op een later niveau), maar ik ga deze doorgeven/bespreken

Valt wel mee met lastig denk ik. Zijn goed binnen te halen in een toernooi, enars embassade geeft iets en een aantal evenementgebouwen geeft ook scherven dacht ik. Zeker prima als er een alternatief aan vast zit.
 
Verzamel X runen/runenscherven: Lastig, maar wel leuk! Ik denk dat de opdracht alleen praktisch heel erg moeilijk is en veel tijd vereist (nog meer tijd dan het verkennen van provincies op een later niveau), maar ik ga deze doorgeven/bespreken

Ik denk dat het mee valt. Je kunt runen en runenscherven verdienen in het toernooi. En runen ook door een provincie te voltooien. Scherven door runen te breken in je wonderen of met de reuzeradjes kun je ze maken. En runen zitten ook in de beloningskistjes van een event. Het is denk ik vergelijkbaar is met spreuken. Zonder beloningskistjes en een niet geupgrade academie, kosten vijf spreuken (die opdracht kreeg ik vandaag) ook veel tijd om die te verzamelen. Het is een beetje slim spelen, beetje plannen. Dat maakt een opdracht lastig maar ook uitdagend denk ik.

Ik denk wel dat het voor runen en runenscherven geen grote aantallen moet zijn die je moet verzamelen. Maar ik vind dat ook lastig inschatten wat dan een werkbaar aantal zal zijn.
 
Zou kunnen worden: Train in je kazerne elk soort krijger 3x, of op je oefenterrein elk soort krijger 2 x, of in je huurlingenkamp elk soort krijger 1 x
Het kan zo zijn dat een nieuwe speler nog geen kazerne heeft (of geen onderzoeken naar alle eenheden). Daarmee is dit alternatief helaas niet mogelijk voor die spelers.
Met alternatief zou het kunnen worden: Train in je kazerne elk soort krijger 3x, of op je oefenterrein elk soort krijger 2 x, of in je huurlingenkamp elk soort krijger 1 x, of verken 2 provincies?
Dat moet voor beginners redelijk te doen zijn, gevorderde spelers zullen vrijwel altijd voor een van de eerste drie opties gaan...
 
Bovenaan