• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe afbeelding opdrachtgevers

DeletedUser2186

Guest
Ben ik de enige? Of zijn er nog mensen die de nieuwe opdrachtgevers ontzettend lelijk vinden? Ik vind dat we zo'n mooi spel hebben.. gaan ze dit vergiftigen met dit... Ik hoop dat iedereen massaal gaat protesteren.. lol.
Als ik het goed heb is het nog in testfase..
 

DeletedUser234

Guest
Je bedoeld de opdrachtgevers die in elk hoofdstuk anders zijn?

Of de vaste opdr, die na hoofdstuk 5 niet meer veranderen? Dat ze die maar laten verdwijnen voor mensen die verder zijn dan hoofdstuk 5 of desnoods 10. Of een keer updaten.

Of de nieuwe die gekoppeld zijn aan het event nu? Die vind ik wel mooi

Een screenshot zou handig zijn, dus als je die kan maken, graag! :)
 

DeletedUser2186

Guest
Het is enkel in de app blijkbaar. Zou niet weten hoe daar een screenshot te nemen...

De "gewone" opdrachtgevers, niet die voor het event, en ook niet die voor de gastrassen.
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb even gekeken op de app, maar ik zie geen verschil....ik heb ook een rondje opdr. geweigerd en dan valt me vooral op dat op de app maar 2 (tov 3 op browser) raadgevers voorbij komen. Maar de afbeeldingen van die 2 zijn hetzelfde op de app als op de browser.
 

DeletedUser1653

Guest
De nieuwe update onder de gouden bel. Met die grote handen wie hulp heeft gegeven. Vindt ik maar niks. De avatars zijn nu stukken kleiner. Is het geen optie om het om te draaien. Grote avatars en kleine handen voor de hulp. Dit leid nu wel heel erg af. :(
 
Bovenaan