• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nederzettingsgoederen productie versnellen?

Is er een manier om je goederen productie van je nederzettingsfabrieken te versnellen in een hoofdstuk?
Kan een wonder daarbij helpen?
Dan heb ik het niet over het portaal zelf, dat weet ik, maar de fabrieken die behoren bij de nederzetting van dat hoofdstuk...
Graag tips? Of misschien kan het niet en heb ik zoals altijd gewoon heeel veeeeeeel geduld nodig...
Het gaat om goederen waar dus geen productiebonus spreuk voor is...
 
Vortex verhoogt je opslag voor nederzettingsgoederen.
Bloeiende verhoogt je produktie.
Iets anders is er niet.
Er blijven dan nog maar 2 manieren over om te versnellen en dat is tijdboosters gebruiken of meer gastrasgebouwen.
 
ja dat dacht ik wel, maar de enige vraag is eigenlijk dus nog steeds niet beantwoord:
waar verhoogd de bloeiende handelaar de produktie van? Toch alleen wat er in het portaal geproduceerd wordt?
En niet de produktie in de gastrasgebouwen/frabriekjes?
 
ja dat dacht ik wel, maar de enige vraag is eigenlijk dus nog steeds niet beantwoord:
waar verhoogd de bloeiende handelaar de produktie van? Toch alleen wat er in het portaal geproduceerd wordt?
En niet de produktie in de gastrasgebouwen/frabr
Jawel,bloeiende handelaar verhoogt ook de produktie in de gatsrasgebouwen.
 
Kon het echt niet zien, maar is me nu duidelijk, als ik op de goederen ga staan zie ik pas de bonus, dus vandaar. top!! Thanks
 
Bovenaan